Skip to main content

Dacht van een aanbieding  gebruik genaakt te hebben…. bij een Hussel abb. Netflix voor 2.95 !!!!!

Heb ik aangezet, de faktuur vermeld gewoon 7.95 !!!!!

KPN telefonisch om inlichtingen gevraagd, 2x na heeeeeeel lang wachten iemand gesproken die het zou nakijken…...weer heeeeeel lang gewacht, telefoniste nooit meer terug geweest?????

Kostte bijna 1 uur!!!!!!!!!! Toen de verbinding maar verbroken.

ONBESCHOFT EN ZEER KLANTONVRIENDELIJK!!!!!!!!!

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Als u ook een mobiel abonnement heeft krijgt u € 5,00 entertainmentkorting. Dat maakt dus die € 2,95.


Hallo joep,

 

Ja ik heb al jaaaaaren een mobiel abb. bij KPN, naar daar krijg ik een aparte faktuur van, 7.95

 

Deze wordt dus niet meegenomen in mij Hussel?

 

Hoe nu?


Hoi @grotevogel, welkom bij ons op het forum. Als je zowel een Thuis als mobiel abonnement van ons hebt kan je inderdaad gebruik maken van de Husselvoordelen. Zijn beide abonnementen daarvoor aangemeld? Dat kan je controleren via deze pagina: bekijk je voordelen.

Ik ben ook benieuwd wat je precies bedoelt met de aparte factuur. Als je Netflix bij ons afsluit staat het op onze factuur, het is dan geen aparte factuur.


Hallo  Jasper,

Dank voor je reactie. Laat verder maar, ik snap het allemaal niet meer. Ik zie wel waar het schip strandt.


Hallo  Jasper,

Dank voor je reactie. Laat verder maar, ik snap het allemaal niet meer. Ik zie wel waar het schip strandt.

Netflix zal met het volledige bedrag op de KPN factuur staan, de € 5,00 gaat van het volledige  factuur bedrag af.


Hallo @grotevogel als je zowel een mobiel abo als een thuis-abo hebt krijg je daarvoor altijd aparte facturen.

In sommige gevallen heb je recht op ‘entertainmentkorting’  van €5.

Nu heb je het Netflix-pakket besteld dat €7,95 bruto kost.

Op je thuisfactuur zie je dan staan:

Netflix €7,95

Entertainmentkorting -/-€5 

is netto dus €2,95

Duidelijk zo?

 


Als je recht hebt op die 5 euro korting is het zonde om het niet te doen @grotevogel, we denken zoals je ziet graag met je mee. Helpen de reacties van Galdor en Jan het al verder verduidelijken?