Skip to main content

Ik ben voormalig Telfort klant. Ik ‘moest’ mijn bundel aanpassen omdat de bundel van Telfort uit het systeem ging. Toen we dat geregeld hadden, dacht ik nou netjes voor elkaar. Nu krijg ik ineens een mail dat het maandbedrag met 12 euro omhoog gaat (bedrag moest ik afwachten tot factuur, stond nergens). Ik vind dit op zijn zachtst gezegd niet netjes. Zo ga je m.i. niet met klanten om. Ervaringen? Wat kan ik hiermee? 

Hoi @Panjer, welkom! Als jij een aanpassing doet in je abonnement (of dit door een collega laat doen), dan krijg je daar gelijk een bevestiging van inclusief wat het nieuwe bedrag gaat zijn. Heb je die wel gehad?

Daarnaast is het zo dat wij per 1 juli de prijzen van onze abonnementen aanpassen. Hierover krijgt iedereen per e-mail bericht. In die e-mail staat aangegeven wat de prijsverhoging wordt. Die is voor de meeste klanten ongeveer €1,50. Het klinkt alsof jij deze mail hebt ontvangen. Maar €12 is dan wel een heel groot verschil. Ik vermoed dan ook dat jij op dit moment dan een korting krijgt op je abonnement. En die wordt in de mail over de prijswijziging niet vermeld. Waardoor het prijsverschil groter kan lijken dan het daadwerkelijk is. 

Zou je jouw forumprofiel willen invullen en hier reageren als je dit gedaan hebt? Dan kan ik dit voor je nakijken zodat je duidelijkheid krijgt over wat er aan de hand is, en wat je nu en straks betaalt. 


Ik heb inmiddels telefonisch iemand kunnen bereiken. Als het goed is, klopt de komende maand onze factuur wel. We wachten het af!


Goed om te horen, @Panjer! Mocht het onverhoopt alsnog niet kloppen na de volgende factuur, laat het vooral weten. Dan kijk ik alsnog met je mee.