Skip to main content
Beantwoord

Is combivoordeel Netflix alleen de eerste maand gratis? Of blijft dit zo?

• March 26, 2025
  • 7 reacties
  • 152 keer bekeken

IK heb een abonnement en geniet voordeel  van Level 3 !

Als ik kies voor gratis Netflix, is dit dan ook gratis in maand 2 tot en met maand 12 ?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Er is inmiddels een update op het proces rondom Combivoordeel, dus ik pas daarom het antwoord aan: 

Belangrijkste wijziging: je hoeft je Combivoordeel niet meer actief te verlengen of te bevestigen.

Hoe werkt het nu?
Zolang je dezelfde abonnementen hebt, blijft je gekozen voordeel gewoon actief. Na 6 maanden ontvang je van ons een e-mail met de vraag of je nog tevreden bent met je Combivoordeel.
Ben je dat? Dan hoef je niets te doen: je voordeel loopt automatisch door.

Toch iets aanpassen?
Dat kan op elk moment eenvoudig via de MijnKPN app.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk! Zijn er nog vragen? Stel ze gerust hieronder. 

7 reacties

• Auteur
  • Helper
  • March 26, 2025

KPN geeft combivoordeel met LEVEL 1 tot en met LEVEL 3.

Waarom geeft KPN niet aan dat het voordeel geldt voor 1 maand,,

Voorbeeld: ik kies voor Netflix ( in Level 3)

Volgens een medewerker van KPN geldt deze gratis Netflix voor altijd.

DAT IS VOLGENS MIJ NIET WAAR!

Na 1 maand moet er abonnementskosten gemaakt worden.

Geef in informatie van deze leuke aktie aan dat gratis maar 1 maand is.

Gelukkig geen gratis Netflix besteld.

KPN ga u schamen.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

• March 26, 2025

Ja... uiteraard. Wat had je anders verwacht? 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 26, 2025

Jazeker ​@Jonni 

Hoe lang is mijn Combivoordeel geldig?

Zo lang je dezelfde abonnementen hebt, behoud je dezelfde voordelen. Wel is het belangrijk dat je elke 6 maanden jouw Combivoordelen opnieuw bevestigt. Dat doe je in de MijnKPN app. Ook kan je je voordelen in de app elke maand aanpassen, als je dat wilt!

Waarom moet ik elke 6 maanden mijn keuzevoordeel opnieuw bevestigen?

We willen zeker weten dat je blij bent met je keuzevoordeel. Daarom vragen we je om jouw voordeel elke 6 maanden opnieuw te bevestigen. Doe je dit niet op tijd, dan pauzeren we je voordeel tijdelijk. Je kan altijd direct weer je keuzevoordeel activeren. We brengen geen extra kosten in rekening.

• Topper
  • April 25, 2025

IK heb een abonnement en geniet voordeel  van Level 1

Als ik kies voor gratis Netflix, is dit dan ook echt gratis in de volgende maanden? Dat staat nergens vermeld. 

• April 25, 2025

IK heb een abonnement en geniet voordeel  van Level 1

Als ik kies voor gratis Netflix, is dit dan ook echt gratis in de volgende maanden? Dat staat nergens vermeld. 

Ja. Het blijft gratis. Elke 6 maanden moet je het wel ff opnieuw activeren. Maar het blijft gratis, ook na 6 maanden.

• Topper
  • April 25, 2025

Dank je wel voor het antwoord. Ik ga het uitproberen. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • July 15, 2025

Er is inmiddels een update op het proces rondom Combivoordeel, dus ik pas daarom het antwoord aan: 

Belangrijkste wijziging: je hoeft je Combivoordeel niet meer actief te verlengen of te bevestigen.

Hoe werkt het nu?
Zolang je dezelfde abonnementen hebt, blijft je gekozen voordeel gewoon actief. Na 6 maanden ontvang je van ons een e-mail met de vraag of je nog tevreden bent met je Combivoordeel.
Ben je dat? Dan hoef je niets te doen: je voordeel loopt automatisch door.

Toch iets aanpassen?
Dat kan op elk moment eenvoudig via de MijnKPN app.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk! Zijn er nog vragen? Stel ze gerust hieronder.Â