Hoi! Ik zou graag Netflix met korting willen maar heb geen tv. Dus ik vroeg mij af of ik ook Netflix met korting kon krijgen als ik alleen een telefoon avondmens afsluit?
Heb je wel een thuis abonnement? Dus alleen internet?
Hoi! Ik zou graag Netflix met korting willen maar heb geen tv. Dus ik vroeg mij af of ik ook Netflix met korting kon krijgen als ik alleen een telefoon avondmens afsluit?
Je hebt dan ook een tv-abo nodig om van de tv-opties (streamingdiensten) gebruik te kunnen maken
Hallo
'’Is korting op Netflix mogelijk met alleen een nieuw mobiel abonnement?'’
Nee, dat is niet mogelijk.
Nee, geen tv abonnement, maar wel een thuisabonnement. Dus gewoon internet. Daar kun je dan netflix bij nemen. Dan heb je dus alleen internet + netflix. Als je dan een mobiel abonnement afsluit, dan krijg je 5 euro korting op netflix.
Nee, geen tv abonnement, maar wel een thuisabonnement. Dus gewoon internet. Daar kun je dan netflix bij nemen. Dan heb je dus alleen internet + netflix. Als je dan een mobiel abonnement afsluit, dan krijg je 5 euro korting op netflix.
Heb je geen tv-abo nodig dan, bij TV+ minimaal het streamingabo ???
Hallo allemaal! Op onze website lees ik onderstaande. Internet + Mobiel zou dus voldoende moeten zijn,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.