Skip to main content

Hoi! Ik zou graag Netflix met korting willen maar heb geen tv. Dus ik vroeg mij af of ik ook Netflix met korting kon krijgen als ik alleen een telefoon avondmens afsluit? 

Heb je wel een thuis abonnement? Dus alleen internet? 


Hoi! Ik zou graag Netflix met korting willen maar heb geen tv. Dus ik vroeg mij af of ik ook Netflix met korting kon krijgen als ik alleen een telefoon avondmens afsluit? 

Je hebt dan ook een tv-abo nodig om van de tv-opties (streamingdiensten) gebruik te kunnen maken @Lotte schaap , dan kun je Netflix nemen met €5 entertainmentkorting i.c.m. een mobiel abo van KPN.


@Marlon92  op het moment heb ik nog niks van kpn 


@JanD oké dus ik moet ook een tv abonnement hebben


Hallo @Lotte schaap , als je nog niets van KPN hebt, kun je een internetabo nemen met tv+ met alleen het streaming abo, je kunt dan niet op de ouderwetse manier tv kijken, is ook goedkoper ook, Zie de kosten bij het samenstellen pakket.

 

 


'’Is korting op Netflix mogelijk met alleen een nieuw mobiel abonnement?'’

Nee, dat is niet mogelijk. 


@JanD oké dus ik moet ook een tv abonnement hebben

Nee, geen tv abonnement, maar wel een thuisabonnement. Dus gewoon internet. Daar kun je dan netflix bij nemen. Dan heb je dus alleen internet + netflix. Als je dan een mobiel abonnement afsluit, dan krijg je 5 euro korting op netflix. 


@JanD oké dus ik moet ook een tv abonnement hebben

Nee, geen tv abonnement, maar wel een thuisabonnement. Dus gewoon internet. Daar kun je dan netflix bij nemen. Dan heb je dus alleen internet + netflix. Als je dan een mobiel abonnement afsluit, dan krijg je 5 euro korting op netflix. 

Heb je geen tv-abo nodig dan, bij TV+ minimaal het streamingabo ??? @Marlon92 en als dat zo is heb je daar dan een bron voor???

 


Hallo allemaal! Op onze website lees ik onderstaande. Internet + Mobiel zou dus voldoende moeten zijn, @Lotte schaap1 :-)

 


Reageer