Skip to main content
Beantwoord

Is omzetten van Netflix naar KPN abonnement goed gegaan?

• February 10, 2025
  • 5 reacties
  • 136 keer bekeken

abcbouma
Helper
Forum|alt.badge.img

Dag en goedemiddag,

Begin vorige week blij ๐Ÿ™‚ verrast met gratis Netflix bij kpn. Top!

Aangevraagd en het kon tot 2 uur duren voordat ik bevestiging met een link (?) in mijn email zou krijgen. Later nog eens gekeken en toen zou het tot 24 uur duren voordat de activatie link er zou zijn.ย 

Ben nu bijna een week verder, nog geen activatie link in mijn email gehad, ook niet in de spam....โ€ฆ

Bij mijn Netflix account staat echter nu wel bij account settings 'Included in your KPN package'.

Betekent dit nu dat het allemaal goed is doorgezet???ย 

Tweede vraag: ย moet ik bij Netflix nu mijn abo wat ik had (buiten kpn om), ook stopzetten zodat er via dรญe weg niet meer โ‚ฌ 8,99 afgerekend gaat worden per maand, of gaat dat ook automatisch?

Verder: top-actie, erg blij mee, maar toch nog bovenstaande 2 vraagjes dus.ย 

Alvast bedankt voor het beantwoorden.ย 

Gr,

Bart

โ€‹โ€‹โ€‹โ€‹โ€‹โ€‹

Beste antwoord door abcbouma

Dag,

ย 

Dank voor je uitgebreide antwoord.

ย 

Volgens mij staat het nu dan goed, want binnen mijn Netflix-omgeving staat bij account 'included in your KPN package'.

ย 

Overigens, heb op 5 februari geen activatie-link gekregen en vandaag ook niet (ook niet in de spam-folder), maar ga er maar vanuit dat het zo goed is.

ย 

We wachten het af of Netflix nog iets gaat afschrijven ja of nee.

ย 

Met vriendelijke groet,

Bart

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Nieuwkomer
  • February 11, 2025

Je bent niet de enige. Iedere dag zie ik weer het bericht dat het druk is en 24 uur kan duren.ย 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 12, 2025

Hoi โ€‹@abcbouma!ย 
ย 

Begin vorige week blij ๐Ÿ™‚ verrast met gratis Netflix bij kpn. Top!

๐Ÿ˜Š๐Ÿ’šย 

Als ik het goed begrijp, had jij al een Netflix abonnement buiten KPN om en als je inlogt in jouwย Netflix account dan zie jij staanย Included in your KPN package. Dan is de omzetting goed gegaan en hoef jij niet jouw Netflix abonnement apart op te zeggen. Op basis van de gegevens in jouw profiel, zie ik ook dat Netflix Basis is geactiveerd als Keuzevoordeel bij ons.

Op 05 februari hebben wij een e-mail gestuurd met als onderwerp โ€œJe hebt Netflix Basic gekozen als keuzevoordeelโ€: in deze e-mail staat een link waarmee je Netflix kunt activeren.
Ik heb deze e-mail opnieuw naar je gestuurd, klik je op de link Activeer je Netflix account en log je dan in met je bestaande Netflix account gegevens? Dan zijn we helemaal rond!

abcbouma
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • February 12, 2025

Dag,

ย 

Dank voor je uitgebreide antwoord.

ย 

Volgens mij staat het nu dan goed, want binnen mijn Netflix-omgeving staat bij account 'included in your KPN package'.

ย 

Overigens, heb op 5 februari geen activatie-link gekregen en vandaag ook niet (ook niet in de spam-folder), maar ga er maar vanuit dat het zo goed is.

ย 

We wachten het af of Netflix nog iets gaat afschrijven ja of nee.

ย 

Met vriendelijke groet,

Bart

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 12, 2025

Wat gekโ€ฆย 
We kunnen eventueel nog even controleren of we het juiste e-mailadres van jou hebben. Mocht je dat willen, wil je dan het e-mailadres wat wij moeten gebruiken, noteren in jouw profiel? Graag in het vakje โ€œPersoonlijke opmerkingenโ€. Als je hier een seintje geeft zodra je dat gedaan hebt, dan weet ik dat ik het kan controleren.

abcbouma
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 13, 2025

Dag,ย 

ย 

Volgens mij is het wel duidelijk nu een is eea goed overgezet.

ย 

Met dank aan Shyrin.

ย 

Met vriendelijke groet,

Bart