Skip to main content

Zojuist onderstaande mail ontvangen:

 

We hebben goed nieuws! Je krijgt het Pluspakket binnenkort helemaal gratis van ons. Omdat je Internet, TV en Mobiel combineert, verrassen we je graag met nog meer voordeel. Dat wordt lekker genieten van extra zenders, meer films en nog meer series.

 

Wanneer zetten we het Pluspakket gratis aan?
Dit doen we in november of december. Het duurt dus even voordat je de verandering ziet. Voor deze aanpassing hoef je zelf helemaal niets te doen. Wanneer het zover is, krijg je een e-mail waarin staat 'Uw voordelen zijn veranderd'.

 

Je blijft hetzelfde betalen
Het Pluspakket zie je terug op je factuur met deze 2 regels:
'Pluspakket 6,99' en 'Korting Pluspakket 6,99'.

Wat is het Pluspakket?
Met dit pakket geniet je van meer dan 25 extra zenders, meer films en nog meer series. Het is leuk voor jong en oud. Wil je meer weten of heb je nog vragen?

 

Aardig wel :smiley:

En dan  zijn er nog klanten die durven te beweren dat er voor bestaande klanten nooit iets gedaan wordt.:thinking:

 


Nog geen mail ontvangen. Maar héél benieuwd wanneer hier de kosten van het Pluspakket “automatisch” naar € 0 gaan…. :rolling_eyes:. Heb ‘t nu nog voor € 9,99.

-- blijkt alleen voor Hussel internet met ITV (en Hussel mobiel abo) te gelden.


Zie ook dit nieuwe topic: https://forum.kpn.com/kpn-compleet-voordeel-91/husselvoordelen-combineer-en-krijg-meer-545339


geld dit ook voor mensen die al pluspakket heb of alleen voor nieuwe klanten 


geld dit ook voor mensen die al pluspakket heb of alleen voor nieuwe klanten 

Hallo @dennisahoud , zie de link in de reactie die vóór jouw reactie geplaatst is.

 


...


Iedereen die thuis Hussel internet heeft met interactieve tv en dit combineert met minimaal één mobiel Hussel abonnement krijgt van af november het pluspakket gratis. Heb je het nu betaalt dan vervallen die kosten; heb je het nu niet dan krijg je het wel en dan gratis.

Zie verder dit door een kpn moderator geschreven artikel hierover.

@dennisahoud@Dennis-L .


zoals zovele kreeg ik die mail ook, heb zelf geen pluspakket, de enige zender die ik leuk vond is discovery science, maar om daar een plus pakket voor af te sluiten. dus ws is het zo dat er weinig afname is van dat pakket,  in combinatie met nieuwe contracten.

maar kan me vergissen, geen iedee..  ik spreek uit mezelf, was effe weg bij kpn,(ziggo)maar zal het niet erover hebben.

maar zou het adminstratief gezien, niet eenvoudiger zijn de zenders aan basis toe te voegen tenslotte 6,99 of bij oude klanten 9,99 dus dat erbij op factuur en dan eraf, lijkt me vragen om problemen, zoals peterG al aan geeft, wanneer… :wink:  en trouwe klant en me hielp eerder laatst nog met vragen en als zulke mensen vragen gaan stellen, kpn ga nadenken.

geen idee welke content de films / series nu in houden, maar toen ik kpn had ,voor ik jaartje overstapte naar ziggo wegens hbo hadden ze wel goede films en series(en toen wel dolby peterG met 14 mb nu 60 en in sd ipv hd...en geen dolby…..).

ik denk zo, wil kpn weer marktleider worden, lijf netflix of prime of disneny, film 1 in of een  exclusief contract afsluiten.

stel je een deal voor eerste half jaar gratis netflix daarna 5 euro per maand, zou dat klanten trekken, denk het wel:smiley:  als ik  al niet bij kpn zat zou ik gelijk overstappen, maar de voordelen, moeten ook gelden voor de vaste anders gaan die weg of op z'n minst klagen:disappointed_relieved:


 

maar zou het adminstratief gezien, niet eenvoudiger zijn de zenders aan basis toe te voegen tenslotte 6,99 of bij oude klanten 9,99 dus dat erbij op factuur en dan eraf, lijkt me vragen om problemen, 

KPN heeft daar niet voor gekozen. Want behalve een gratis pluspakket bij KPN Hussel kun je daarnaast ook kiezen voor een korting op het ESPN-pakket of een andere entertainmentkorting van 5 euro per maand. 
 


Hallo @Noordzee , als je aan de combivoorwaarden voldoet krijg je het pluspakket gratis, ook al heb je het nu inclusief de entertainmentkorting voor €1,99. De entertainmentkorting kun je dan weer voor een ander pakket gebruiken.

 


oke , noordzee, ik heb dat niet in mail van kpn gezien die keuze


janD als ik je goed begrijp omdat, ik nu geen pakket heb krijg ik gratis zoals in mail stond  het  plus  pakket zou een korting kunnen krijgen op film1 oid???ben niet zo van sport:rofl: 


Ok @JanD @erikje2014 

duidelijk , reactie aangepast. 


Hallo @erikje2014 om jouw vraag aan mij te beantwoorden:

het pluspakket is een uitbreiding op het standaard tv-pakket dat je tegen een meerprijs aan kunt schaffen, net als de overige tv-pakketten.

Entertainmentkorting is een korting van €5 die je ontvangt bij een combipakket thuis/mobiel.

Met die entertainment korting kun je bepaalde, door KPN geselecteerde, pakketten met €5 korting aanschaffen.

Nu het plan van KPN is om het pluspakket voor klanten, met en een geschikt combi-pakket, gratis te maken, word je pluspakket, als je dat reeds hebt met eventuele entertainmentkorting ook gratis en kun je de entertainmentkorting gebruiken voor een ander tv-pakket, waar KPN ook korting op geeft.

Een beetje duidelijk zo?

In de start onderstaand topic door de moderator staat dit ook beschreven, maar misschien iets minder duidelijk:

 


@erikje2014

zoals zovele kreeg ik die mail ook, heb zelf geen pluspakket

omdat, ik nu geen pakket heb krijg ik gratis zoals in mail stond  het  plus  pakket zou een korting kunnen krijgen op film1 oid???

JA! Jij krijgt vanaf november het pluspakket helemaal gratis. Het zal dan aan gezet worden op je abonnement. Omdat je Hussel internet thuis hebt én (minimaal één) Hussel mobiel abonnement.

Als je dan één of meer van deze pakketten hebt krijg je óók nog € 5 korting.
Je krijgt de entertainmentkorting dus één keer ongeacht het aantal onderstaande.

ESPN
Film1
Netflix (indien via de kpn factuur betaalt)
Spotify (via je kpn abonnement)


Dus ik met mijn compleet-pakket kan hier geen gebruik van maken. Tv-internet-vaste telefonie-4 mobiele telefoons…….


Nee, @DennisHoltdijk94 

Bij je Compleet pakket (alles-in-1 neem ik aan) heb je of gratis ESPN of gratis pluspakket keuze. Die kosten bij A-i-1 resp. 12,99 en 9,99.
Een van de 2 zul je dus al gratis hebben….

Vanwege de prijs heb ik bij mijn A-i-1 het ESPN pakket gratis en het pluspakket betaal ik.

Reken even uit of je met je huidige aanbod dus goedkoper uit bent met Hussel.


Bedankt voor je antwoord PeterG. Dacht al dat dit de reden zou zijn. Zonder het gratis pluspakket ben ik met een overstap naar het Husselabonnement 8 euro meer kwijt. Dus voor mij een sigaar uit eigen doos. Dus als ik overstap krijg is het pluspakket “gratis” voor 8 euro extra in de maand🥴🥴🥴


@DennisHoltdijk94 . Bij Hussel is het pluspakket 6,99 (ZES euro negenennegentig). Dat is dan dus ook de korting. Dus de sigaar zal alleen maar duurder zijn….. denk ik zo.


Ik koop zelf wel een sigaar PeterG😂 Dan maar geen pluspakket. Bedankt voor je antwoord.


Bedankt voor je antwoord PeterG. Dacht al dat dit de reden zou zijn. Zonder het gratis pluspakket ben ik met een overstap naar het Husselabonnement 8 euro meer kwijt. Dus voor mij een sigaar uit eigen doos. Dus als ik overstap krijg is het pluspakket “gratis” voor 8 euro extra in de maand🥴🥴🥴

Hoe komt u aan die 8 euro? € 12,99 - 5 euro entertainmentkorting? Je moet naar het totaalplaatje kijken hé. Want andere onderdelen zijn ook anders geprijsd. Hussel blijft waarschijnlijk duurder voor u. Maar ik misschien wel minder dan 8 euro.


In mijn geval komt, met alles wat ik in mijn geval aan heb staan, de Hussel prijs op afgerond 8 euro meer dan mijn compleetpakket.


Dan maar geen Hussel voor jou @DennisHoltdijk94 

Het is geen verplichting. 


@Noordzee dat zeg ik toch ook niet? Mijn vraag was alleen of dit “cadeautje” ook voor de compleet pakketten zichtbaar zou worden. Ik maak zelf wel de keuze hoor. Bedankt voor je antwoord……..:thinking:


Ik heb kpn mobiel, tv, internet en bellen. Uiteraard combivoordeel. Maar internet, bellen en mobiel waren eerst Telfort. Krijg ik ook het pluspakket gratis. Heb geen mail hierover ontvangen.

Lijkt me dat u dat al heeft. Is dat niet zo?