Skip to main content

Zojuist onderstaande mail ontvangen:

 

We hebben goed nieuws! Je krijgt het Pluspakket binnenkort helemaal gratis van ons. Omdat je Internet, TV en Mobiel combineert, verrassen we je graag met nog meer voordeel. Dat wordt lekker genieten van extra zenders, meer films en nog meer series.

 

Wanneer zetten we het Pluspakket gratis aan?
Dit doen we in november of december. Het duurt dus even voordat je de verandering ziet. Voor deze aanpassing hoef je zelf helemaal niets te doen. Wanneer het zover is, krijg je een e-mail waarin staat 'Uw voordelen zijn veranderd'.

 

Je blijft hetzelfde betalen
Het Pluspakket zie je terug op je factuur met deze 2 regels:
'Pluspakket 6,99' en 'Korting Pluspakket 6,99'.

Wat is het Pluspakket?
Met dit pakket geniet je van meer dan 25 extra zenders, meer films en nog meer series. Het is leuk voor jong en oud. Wil je meer weten of heb je nog vragen?

 

Aardig wel :smiley:

Helaas, de pluszenders heb ik niet automatisch gekregen.


@Kepala65 

Als je nu het abonnement Hussel Internet (met ITV) én Hussel mobiel abonnement hebt krijg je het pluspakket gratis.

Zijn je abonnementen nog TFT (vml Telfort dus) dan niet. Ze moeten beide Hussel zijn. Tenminste één mobiel abonnement i.i.g. en thuis dus.


Helaas, de pluszenders heb ik niet automatisch gekregen.

Het wordt in de loop van dit jaar ingevoerd. Dus niet iedereen heeft het direct per 1 november al. 

Wanneer zetten we het Pluspakket gratis aan?
Dit doen we in november of december. Het duurt dus even voordat je de verandering ziet. 


Bedankt voor je uitleg. Daar was ik al bang voor. Toch vreemd, ik ben nu toch volledig KPN klant?

Maar goed, weet waar ik aan toe ben.


ik ben nu toch volledig KPN klant?

@Kepala65. Het maakt deel uit van de Hussel voordelen. Als je dus andere producten hebt…… Ik ben ook volledig KPN abonnee. Al meer dan 30 jaar. Maar heb ook nog een ouder pakket. Overigens kom ik nu met pluspakket toch iets minder duur uit dan Hussel met gratis pluspakket.

Overigens: heb je nu dan ook onderstaande zenders in je pakket? Die zaten/zitten niet het het gewone basispakket van Telfort. (Telfort was niet voor niks goedkoper)

21 ID, Investigation Discovery HD
32 History Channel HD
38 Insight HD
49 ARTE HD
62 Euronews HD
63 Al Jazeera HD (Engels)
92 France 2 HD 
93 RTV-7 (Surinaams)
96 Rai Uno HD
129 Star Bharat
140 TRT Türk HD
651 Erotiek boutiek HD

 


Klopt, bij KPN heb je meer zenders in het basis pakket. Is dus ook wel een voordeel. Ben niet van plan om alles over te zetten naar Hussel, zie daar geen voordeel in.


Als ik nu besluit om het pluspakket meteen aan te zetten, gaan de restkosten straks dan weg. Of kan ik beter wachten tot het aangezet wordt?


Goede vraag, Marsie… die wilde ik ook net stellen. 


Ik wacht het zelf nog heel even af. In mijnKPN zag ik dat ik 0 euro zou gaan betalen, maar ik durf het niet aan.


We krijgen alleen geen antwoord haha..

Volgens mij was het per half november...nog niks gebeurd..


Misschien is het wel mogelijk maar ik lees nog regelmatig dat het aanzetten van een pakket een probleem oplevert. Nu het om een gratis pakket zal gaan durf ik het dus even niet aan. In de mail staat volgens mij ook dat je even rustig moet wachten en klanten vanzelf overgezet gaan worden. Ik ben geen medewerker dus nee geen officieel antwoord. Maar dit is hoe ik met de situatie om ga. 


Ik wacht het zelf nog heel even af. In mijnKPN zag ik dat ik 0 euro zou gaan betalen, maar ik durf het niet aan.

Ik heb het wel gedaan.  En idd € 0,00


Ik vind het verwarrend dat de info over het pluspakket verschillend is. Als ik lees wat daar in MijnKPN staat, denk ik “ik kan dat pluspakket met een gerust hart aanzetten". Maar als ik lees wat daar in het tv-menu staat dan denk ik “mmm, voor de zekerheid kan ik beter ff afwachten tot het automatisch wordt aangezet".

KPN, dit mag denk ik wel duidelijker dus. 


In ieder geval heb ik het idee dat ik met elke update van router of tv kastje, of het krijgen van een extraatje als laatste aan de beurd ben. :joy:


Ik zie zojuist dat er al wel wat beweging in zit… in mijnkpn staat dat ik inmiddels op het pluspakket ben geabonneerd.  Maar de zenders heb ik nog niet.. oh ja; even herstarten en jawel… daar zijn ze dan. 
 


Jaaaa, gefeliciteerd wat goeoeoed.

Ga straks zelf kijken... ;-)


Hier niets

Ik zie zojuist dat er al wel wat beweging in zit… in mijnkpn staat dat ik inmiddels op het pluspakket ben geabonneerd.  Maar de zenders heb ik nog niet.. oh ja; even herstarten en jawel… daar zijn ze dan. 
 

 


Hier is het Pluspakket door KPN aangezet. Een mail met 'Uw voordelen zijn veranderd' heb ik (nog) niet gekregen.


En dan  zijn er nog klanten die durven te beweren dat er voor bestaande klanten nooit iets gedaan wordt.:thinking:

 

Tja gratis, nu krijg je iets waar je zelf niet om hebt gevraagd, en ik dit pakket ook nooit zelf zal afsluiten, dus voor mij totaal geen meerwaarde, waarom niet eerst vragen aan de klant en die dan zelf laten beslissen of hij dit pakket wel wil, en dan zie ik in mijn account dat er een opzegging aan vast zit, Opzeggen iets wat ik zelf niet afgesloten heb????????????, erg raar

Marian


Je betaalt er niets voor en dan moeilijk doen over dat je het op moet zeggen??? Tsja sommige mensen vinden altijd wel iets om moeilijk te doen.


@Marianna1, welkom terug op het forum :slight_smile: .

er zit ook veel on demand aanbod via het menu in het pluspakket. Ga naar menu en selecteer “Films” voor films en documentaires of “Series” voor series, fictie e.a.

Er is veel meer dan onderstaande zenders in het pluspakket.

En waarom klagen over dit alles wat je gratis (!) krijgt. Voor hetzelfde geld :wink: gebruik je het dus niet :grin: .

Zenders en on demand pluspakket.

202 Pluspakket on demand aanbod (ook in HD)

36 Eurosport 2 HD

…KINDER
52 Nick Toons
53 Nick jr. BG
54 Nick Music
55 Boomerang HD BG
57 Baby TV
59 RTL Telekids HD BG/T*

…DIVERSEN
71 Comedy central extra BG/T*
73 RTL Lounge HD BG/T*
74 RTL Crime HD  BG/T*
76 NPO 1 extra
77 OUT TV HD
78 Family 7 HD (religieuze televisie)
81 NPO Politiek BG/T

83 Discovery Science HD BG
84 Discovery World (4:3 letterbox !!) BG ZENDER GESTOPT 1-1-21
85 Animal Planet 24 HD BG
87 Nat Geo Wild HD BG
88 NPO 2 extra HD BG/T
89 ONS (16:9) BG

…MUZIEK
109 Revolt TV HD BG/T (R & B / Hiphop) ZENDER GESTOPT 1-2-21
110 MTV 80’s BG
111 Slam! TV
112 TV Oranje
113 192tv HD BG
114 100 procent NL
115 Stingray Classica HD (vh. Brava)
116 MTV Live HD

Bold=HD; BG=begin gemist; T=terugkijken; T*=terugkijken zonder doorspoelen


Het is nu al bijna december, maar bij mij is het nog steeds niet gratis.


Goedemorgen. Zojuist de factuur van December gezien, maar hier ook nog niks gratis. Staat nog 6,99 voor het Pluspakket. Wel in oktober de email met aankondiging ontvangen. Voldoe ook aan de voorwaarden. Zal een dezer dagen maar eens gaan bellen denk ik.


Leuk, zo'n aankondiging, maar wanneer is de uitvoering? Tot nu toe wordt dat pluspakket nog gewoon doorberekend, zag ik op de factuur. 


Hoi @Kitty71 , welkom terug op het forum. 

Heb je op de vaste aansluiting een Hussel abonnement én ook een kpn mobiel abonnement dan zal dat waarschijnlijk deze maand zo zijn. 

@lsijnave 

Staat er niet ook iets van 'korting -6,99' ?