Skip to main content

Je krijgt het Pluspakket gratis!

• 25 oktober 2021
  • 54 reacties
  • 11675 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

54 reacties

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 6 december 2021
PeterG schreef:

Hoi @Kitty71 , welkom terug op het forum. 

Heb je op de vaste aansluiting een Hussel abonnement én ook een kpn mobiel abonnement dan zal dat waarschijnlijk deze maand zo zijn. 

@lsijnave

Staat er niet ook iets van 'korting -6,99' ?

We voldoen ruimschoots aan alle voorwaarden, de factuur is net afgeschreven, dus deze maand zal het waarschijnlijk nog niet zo zijn.  

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 26 december 2021

Toegegeven, december is nog niet helemaal voorbij. Maar als KPN eind oktober al een gratis extra zenderpakket belooft, dat in november of december wordt geactiveerd zou dat cadeautje voor de feestdagen toch eigenlijk operationeel moeten zijn. 
Nog steeds niets terug te vinden Jammer! Benieuwd of het er voor 1 januari wel opstaat

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 26 december 2021
mader schreef:

Toegegeven, december is nog niet helemaal voorbij. Maar als KPN eind oktober al een gratis extra zenderpakket belooft, dat in november of december wordt geactiveerd zou dat cadeautje voor de feestdagen toch eigenlijk operationeel moeten zijn. 
Nog steeds niets terug te vinden Jammer! Benieuwd of het er voor 1 januari wel opstaat

Ik heb van de week van een KPN klantenservice medewerker bericht gekregen dat het pluspakket miv 11 december verrekend zal worden! 😉 We hadden dat pluspakket al een aantal jaar, nu is het ook nog eens gratis. 

Tvvw60
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 december 2021

Gratis pluspakket? Die mail heb ik al gehad ivm mijn husselvoordeel?

Ik betaal er nog steeds voor, staat nog steeds op factuur.

En als ik via instellingen dat pakket wil annuleren dan krijg ik de melding dat ik pas miv 2 januari 2022 kan opzeggen??  Hoezo gratis?

Mvg T. Weffers