Skip to main content
Antwoord

Je wint iets bij Seaters maar krijgt niets

• November 5, 2025
  • 7 reacties
  • 140 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

𝗦𝗲𝗮𝘁𝗲𝗿𝘀 𝗷𝗲 𝘄𝗶𝗻𝘁 𝗶𝗲𝘁𝘀 𝗺𝗮𝗮𝗿 𝗸𝗿𝗶𝗷𝗴𝘁 𝗻𝗶𝗲𝘁𝘀.

Mijn vrouw heeft kaartjes gewonnen voor het Nederlands Elftal aankomende maandag.

Na 10 keer proberen de bijdrage te betalen is het gelukt door de overschrijving vanaf een ander toestel te laten plaatsvinden we hebben nu 16 euro betaald voor 4 kaartjes. En toen was het stil.... geen mail geen bevestiging niks, nada, noppes. 

Vorig jaar had ik dezelfde soort problemen en toen was er een "storing" maar volgens mij is er gewoon een structureel probleem bij Seaters. Ik kon toen ook de kaarten niet reserveren want er zat een bug in het online process. Je kon niet 4 dezelfde adressen gebruiken. Dus moest ik fictieve adressen invullen..

Waarom kan dit niet goed geregeld worden en werkt het niet. Dat is niet iets wat past bij KPN en het is ook zonde voor Seaters zelf want het is een leuk, mooi en waardevol initiatief. Als het werkt tenminste!

1. Wat zijn de ervaringen van andere mensen? 

2. Wat gaan KPN en Seaters hier mee doen?

3. En krijg ik de kaartjes nog en hoe? 

Mijn zoontje is al een paar dagen aan het stuiteren en kijkt er heel erg naar uit. 

Ps: Ik ken eventueel nog een hele goeie programmeur. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Duidelijk, dat is echter niet aankomende maandag maar maandag 17 november. Een week later. 

Mag ik je vriendelijk verzoeken om in dit geval een e-mail te sturen naar support@kpn-seaters.zendesk.com? Vermeld hierbij duidelijk je KPN ID e-mailadres (mocht je vanaf een ander adres mailen) en de wedstrijd en datum zelf. Je krijg hier binnen 2 werkdagen een reactie op, gelukkig ruim op tijd voor de wedstrijd. 

7 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 6, 2025

Hi ​@Crazyweely1977

Gefeliciteerd met de inloting voor deze kaartjes, je moet ze uiteraard wel krijgen of kunnen downloaden. 

Is dit inmiddels gelukt? Anders ga ik ga voor je bezig. Is je Seaters account gekoppeld? Mag ik van jou ook weten om welke wedstrijd het precies gaat? Mag ik als laatste ook voor de zekerheid weten of je het alsnog via de link hebt betaald, in dit geval vanaf een ander toestel?

Ik hoor graag van je. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 6, 2025

Nee helaas niets meer gekregen na de betaling account is gekoppeld anders werkt het niet. 

Ik heb de QR code van mijn vrouw gebruikt die kwam niet verder dus zo geprobeerd en dat werkte.

Het gaat om 

WK-kwalificatiewedstrijd Nederland tegen Litouwen

17 nov 2025 20:45

Johan Cruijff ArenA

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Duidelijk, dat is echter niet aankomende maandag maar maandag 17 november. Een week later. 

Mag ik je vriendelijk verzoeken om in dit geval een e-mail te sturen naar support@kpn-seaters.zendesk.com? Vermeld hierbij duidelijk je KPN ID e-mailadres (mocht je vanaf een ander adres mailen) en de wedstrijd en datum zelf. Je krijg hier binnen 2 werkdagen een reactie op, gelukkig ruim op tijd voor de wedstrijd. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 6, 2025

Gaan we dat weer doen... dankjewel 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 6, 2025

Graag gedaan, laat me even weten hoe het afloopt en als je voor woensdag niets hebt gehoord. Ik neem dit signaal overigens ook mee intern om te achterhalen hoe dit kan. 

• November 6, 2025

Ik lees vaker zulke topics als deze. Ik heb het vermoeden dat er meer klanten "winnen" dan dat er kaarten zijn. Ze houden er denk ik rekening mee dat niet iedereen z'n mail op tijd controleert. Daarom laten ze meer klanten winnen denk ik. Als het dan toch zo is dat iedereen z'n mail op tijd lees en direct reageert, dan kan het zijn dat je te laat bent en achter het net vist. Vermoed ik.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 6, 2025

Ik lees vaker zulke topics als deze. Ik heb het vermoeden dat er meer klanten "winnen" dan dat er kaarten zijn. Ze houden er denk ik rekening mee dat niet iedereen z'n mail op tijd controleert. Daarom laten ze meer klanten winnen denk ik. Als het dan toch zo is dat iedereen z'n mail op tijd lees en direct reageert, dan kan het zijn dat je te laat bent en achter het net vist. Vermoed ik.

Nee het is een probleem in de hele opzet qua geschreven programma/software en als het zo is zoals je beschrijft dan zou ik als een KPN daar zeker niet mee samenwerken. Bij de vorige tickets zat ik hier ook en toen is het me gelukt en kreeg heel veel reacties van mensen en die heb ik uit kunnen leggen hoe het werkt. Die hebben allemaal gelukkig ook de kaarten kunnen claimen nadat ze de kortingcodes in de mail hadden gehad. Het is allemaal zo ingewikkeld. Wellicht houden ze bij Seaters zelf wel kaarten of verkopen ze ze. Het is gewoon belachelijk dat je iets wint en er dan hele bergen voor moet verzetten om ze uiteindelijk te krijgen.