Skip to main content
Vraag

Kan combivoordeel niet activeren want ik kan geen huishouden doorgeven in MijnKPN

• July 11, 2026
  • 8 reacties
  • 61 keer bekeken

Hoi,

Ik heb internet en mobiel. Als ik deze wil opvoeren als huishouden in mijn kpn gebeurt er niks als ik klik op doorgaan naar jouw overzicht.

Ik kan hierdoor mijn kpn combivoordeel niet activeren.

Kan iemand mij helpen.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 11, 2026

Hallo ​@Tugi ,

Heb je toevallig net een nieuwe abonnement? Want het duurt ongeveer twee werkdagen voordat alles goed staat in de administratie van KPN wat betreft MijnKPN. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 11, 2026

Hallo ​@Tugi ,

Heb je toevallig net een nieuwe abonnement? Want het duurt ongeveer twee werkdagen voordat alles goed staat in de administratie van KPN wat betreft MijnKPN. 

Nee heb geen nieuw abonnement. De abonnement staan al ruim 4 a 5 maanden op mijn kpn. Maar kan ze niet toevoegen aan mij huidhouden.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 11, 2026

Mogelijk zijn de adresgegevens niet gelijk? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 11, 2026

Mogelijk zijn de adresgegevens niet gelijk? 

Ook nagekeken. Ze zijn gelijk aan elkaar 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 12, 2026

Je kunt dan contact opnemen met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messengerInstagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Tugi, welkom op onze community. Heb je mijn collega's nog gesproken? Het is inderdaad belangrijk dat alle abonnementen op hetzelfde adres staan maar zoals je het beschrijft zou het ook wel eens iets op de site kunnen zijn. Je zou eventueel nog even een andere browser kunnen proberen of het vanaf een ander apparaat kunnen proberen.

Laat je weten hoe je t oplost?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 13, 2026

Hoi ​@Tugi, welkom op onze community. Heb je mijn collega's nog gesproken? Het is inderdaad belangrijk dat alle abonnementen op hetzelfde adres staan maar zoals je het beschrijft zou het ook wel eens iets op de site kunnen zijn. Je zou eventueel nog even een andere browser kunnen proberen of het vanaf een ander apparaat kunnen proberen.

Laat je weten hoe je t oplost?

Hoi, Ja ik heb een collega van jullie telefonisch gesproken. Het is hem uiteindelijk wel gelukt om een huishouden toe te voegen. (Hij kreeg eerst een foutmelding zonder info. Maar is hem uiteindelijk wel gelukt om het toe te voegen).

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 13, 2026

Fijn ​@Tugi 👍