Skip to main content
Beantwoord

Kan de concert kaarten van KPN niet allebei in Appic uploaden

• October 12, 2025
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb 2 kaarten concert via kpn ontvangen. ik moet de kaarten mbv de app Appic uploaden. Maar in Appic kun je maar 1 kaart uploaden. Is er nog een andere manier...

Beste antwoord door Erwin van KPN

Helemaal duidelijk nu.  In dit geval wordt de actie geregeld via seaters en gaat het buiten de helpdesk van  KPN om. 

Je kunt direct contact met ze zoeken via: support@kpn-seaters.zendesk.com   Beschrijf je probleem en voeg je referenties toe.  Ik ga er van uit dat er dan een nette oplossing voor je gezocht wordt. (binnen 48 uur heb je een reactie). Succes en laat je weten hoe het afloopt?

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Sambabal . Welkom hier!

Leuk om te horen dat je twee concertkaarten hebt ontvangen. Klinkt als een mooie verrassing. We hebben alleen behoorlijk wat acties en promoties lopen, dus ik weet niet meteen welke je bedoelt. Kun je aangeven om welke actie het prcies gaat en welke artiesten? Een linkje naar de promotiepagina zou ook handig zijn.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 14, 2025

https://www.mecc.nl/events/relight-my-fire/var/ri-15580.l-L1

2 tickets, uploaden via sweaters en Appic.

Maar in appic kin je maar 1 kaart uploaden.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 15, 2025

Helemaal duidelijk nu.  In dit geval wordt de actie geregeld via seaters en gaat het buiten de helpdesk van  KPN om. 

Je kunt direct contact met ze zoeken via: support@kpn-seaters.zendesk.com   Beschrijf je probleem en voeg je referenties toe.  Ik ga er van uit dat er dan een nette oplossing voor je gezocht wordt. (binnen 48 uur heb je een reactie). Succes en laat je weten hoe het afloopt?