Skip to main content

Ik 'kaap’ even dit topic, mijn vraag is namelijk hieraan gerelateerd.

Ook ik kreeg het aanbod voor entertainmentkorting, maar als ik de gewenste optie aanklik, zie ik de korting niet terug in de winkelwagen. Hoe kan ik dat oplossen?
 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @To Ver entertainmentkorting wordt alleen gegeven bij bepaalde tv-pakketten.

Als je recht hebt op entertainmentkorting kun je dat verrekenen met bepaalde pakketten.

Normaal kost zo'n pakket dan bijvoorbeels €10, met entertainmentkorting kost dat pakket dan €7,50.

Het is dus geen losse korting.

 


Tja, ik kreeg toch echt dit aanbod in mijn mail.


Hallo @To Ver hieronder een link met uitleg over de genoemde korting en de mogelijkheden en voorwaarden:

KPN entertainment korting en voordelen | KPN


@To Ver en @JanD  ik heb ook een mail gehad met “We zijn blij dat je klant bij ons bent” maar niets te zien als ik inlog in de app of via de normale browser op pc.

 


Tja, ik kreeg toch echt dit aanbod in mijn mail.

Welk aanbod? Dit aanbod? 

Daarin staat volgens niets over Entertainmentkorting. Ik zie het woord niet staan. Of lees ik daar overheen? 


... maar niets te zien als ik inlog in de app of via de normale browser op pc.

Na inloggen: Producten > selecteer thuisabonnement > Entertainment aanpassen.

Wat ziet u dan? Als het goed is zoiets:

 


Die entertainment-aanbiedingen zijn iets heel anders dan de term [entertainmentkorting] en de bijbehorende gedachte daarbij @D_RI en @To Ver 


@JanD @Nick83 helaas voor mij heb ik dan niks aan de geboden kortingen want of ik heb de diensten al of  ik wil ze niet. En als ik het goed begrijp geldt de korting niet wanneer je de dienst al hebt?


@JanD @Nick83 helaas voor mij heb ik dan niks aan de geboden kortingen want of ik heb de diensten al of  ik wil ze niet. En als ik het goed begrijp geldt de korting niet wanneer je de dienst al hebt?

Inderdaad. De korting geldt niet als u de dienst al heeft.


Tja, ik kreeg toch echt dit aanbod in mijn mail.

Welk aanbod? Dit aanbod? 

Daarin staat volgens niets over Entertainmentkorting. Ik zie het woord niet staan. Of lees ik daar overheen? 

In het groene blok staat: "liever iets anders?" met daarin de optie voor 3 maanden opnemen pakket.


In het groene blok staat: "liever iets anders?" met daarin de optie voor 3 maanden opnemen pakket.

Heeft u niet al opnemen? 


Nee, en die zou ik wel willen.


Hoi @To Ver, ik zie dat je al een eind op weg geholpen bent, top. Zodoende lees ik dat het om de 3 maand korting op entertainment gaat, en dat jij het graag op het Opnemenpakket wilt hebben. Lukt het inloggen in MijnKPN wel? En zie je dan ook jouw Thuis abonnement staan? Maakt het verschil als je het probeert via de MijnKPN app?

 

@D_RI Als je nog vragen hebt of kom je er niet uit, maak dan een eigen topic aan. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en houden we het forum overzichtelijk.

Dit is inderdaad iets anders dan onze Entertainmentkorting. Ik heb de titel aangepast @JanD.


Hoi @To Ver, ik zie dat je al een eind op weg geholpen bent, top. Zodoende lees ik dat het om de 3 maand korting op entertainment gaat, en dat jij het graag op het Opnemenpakket wilt hebben. Lukt het inloggen in MijnKPN wel? En zie je dan ook jouw Thuis abonnement staan? Maakt het verschil als je het probeert via de MijnKPN app?

Nou, ehmm… nee. De oplossing is nog niet gevonden. In de mail die ik heb gekregen staat 

Ik wil graag gebruik maken van de 3 maanden opnemen pakket cadeau. Als ik in MijnKPN (website of app) die optie aanklik, neem ik het abonnement tegen het normale tarief (€4,99). Dat wil ik dus niet. Ik wil gebruik maken van het cadeau.

Hoe kan ik daar gebruik van maken?


Overigens wel jammer dat het cadeautje ingwisseld kon worden tot 1 juni en ik er dus alsnog geen gebruik van heb kunnen maken 😥

Hoi @To Ver, ik zie dat je al een eind op weg geholpen bent, top. Zodoende lees ik dat het om de 3 maand korting op entertainment gaat, en dat jij het graag op het Opnemenpakket wilt hebben. Lukt het inloggen in MijnKPN wel? En zie je dan ook jouw Thuis abonnement staan? Maakt het verschil als je het probeert via de MijnKPN app?

 


@To Ver Jammer! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je geen Opnemenpakket hebt nu. Wat betekent dat je de aanbieding had moeten kunnen kiezen, zoals je zelf ook al zei. Ik stel voor dat je het Opnemenpakket aanzet en me daarna hier een seintje geeft. Dan vergoed ik de kosten voor 3 maanden het Opnemenpakket. Dat betekent dat ik 15 euro (3 maanden á 5 euro) voor je vergoed op de volgende factuur.


Ik stel voor dat je het Opnemenpakket aanzet en me daarna hier een seintje geeft. Dan vergoed ik de kosten voor 3 maanden het Opnemenpakket. 

Top! Zojuist gedaan. Mijn bestelcode is S3474985.

 

Alvast hartelijk bedankt. 

 


@To Ver Top, ik zie het! Ik vergoed 3 maanden van het Opnemenpakket voor je. Dit wordt verrekend op de eerstvolgende factuur. Het pakket wordt niet automatisch stopgezet, dus je kunt zelf beslissen of je het pakket na die 3 maand aan laat staan of weer uitzet. Hopelijk bevalt het je goed :)