Skip to main content

Ik krijg mail van jullie dat ik geen gebruik kan maken van een combi abonnement omdat mijn mobiel en internet niet op hetzelfde adres staan. Aangezien jullie geen normale contactmogelijkheden (telefoonnummer of de verstuurde mail niet kan beantwoorden) zoek ik op deze manier contact met jullie. Jullie hebben het abonnement overgezet van Telfort en daar hebben jullie dan waarschijnlijk een fout in gemaakt. Graag hoor ik hoe wij dat kunnen oplossen.

Ook wilden ze mij toen een zakelijk abonnement geven maar die is door jullie gecanceld omdat hier geen kabel lag wat ik wel tegen degene aan de telefoon zei maar er stellig van overtuigd was dat die hier wel ligt. Tot mijn verbazing ontvang ik vandaag 2 wifipunten. Wanneer komen jullie deze ophalen? Ik was al via jullie chat bezig maar daar werden mijn vragen ook niet beantwoord en de chat werd afgebroken.

Beste @niek1984, welkom! Wat jammer om te lezen dat er zoveel verwarring heerst 😞. Als eerste: je kunt ons bereiken via het telefoonnummer 0800-0402. Morgenochtend staan we weer paraat voor je. Als tweede: via MijnKPN kan je jouw adressen controleren. Voor zowel je mobiele als ook je vaste diensten. Komen deze overeen? En als derde: ik weet niet of ik gegevens omtrent je zakelijke abonnement in kan zien, maar ik ga het wel proberen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres, 06-nummer(s) en klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en ik duik de systemen in!


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, hopelijk ben je eruit gekomen! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Ik had jouw reactie gemist, wel heb ik met jullie gebeld en moet een formulier invullen want aan de telefoon konden ze het niet loskoppelen van mijn kvknummer, terwijl jullie dat wel zelf hebben ingevuld aan de telefoon. Ik zal mijn account invullen.


Ha @niek1984, thanks. Volgens mij ligt het daar niet aan. Het factuuradres van jouw kleinzakelijke mobiel komt niet overeen met het adres van de vaste diensten. Als je dit factuuradres wijzigt (via MijnKPN) en me even laat weten dat je dat gedaan hebt, dan kan ik de voordelen hervalideren en dan zou het mijns inziens opgelost moeten zijn. 


Ik kan mijn gegevens niet wijzigen via mijnkpn, daar zijn mijn adres gegevens niet zichtbaar en ook kan ik daar geen producten zien staan, dus ergens zit er nog een fout nadat jullie de wijzigingen hebben aangebracht, daarvoor kon ik ze wel inzien namelijk. 


Ah, op die manier. Misschien heeft dat er dan mee te maken dat het toch een zakelijke aansluiting is. Heb je jouw 06-nummer wel gekoppeld via ‘product koppelen'? Wil je eens een screenshot plaatsen van de mogelijkheden die jij wel of niet hebt?