Skip to main content

Kan geen huishouden aanmaken?

• October 2, 2025
  • 5 reacties
  • 33 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb het zelfde probleem. Als ik een huishouden aan wil maken en op deze pagina kom, kan ik alles invullen, maar als ik op Doorgaan naar jouw overzicht druk, gebeurt er niets. 

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Marten Schaake welkom op de KPN Community. Ik heb even een nieuw topic voor je aangemaakt want dit is natuurlijk niet handig en ik denk graag even mee. Heb je nog steeds geen succes geboekt? Je zou nog eens een kijkje kunnen nemen in het onderstaande artikel van onze kennisbank:

Ik hoor graag wat de uitkomst is! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 6, 2025

Ik volg alle stappen, tot ik hier ben. Vul uiteraard mijn eigen 06 in, of klantnummer bij Thuis. Klik dan op blauwe knop; Doorgaan naar jouw overzicht, en dan gebeurt er niets.

Maakt niet uit welk apparaat, telefoon, pc. Zelfs op mijn werk pc met compleet ander netwerk en geen history, ik kom niet verder.

Ik ben van Ziggo overgestapt, voor ziggo had ik ook kpn. Mogelijk ligt daar de oorzaak?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat zou geen effect mogen hebben tenzij je in de tussentijd bepaalde producten wel bij KPN hebt gehouden. Dan zou het wellicht door elkaar heen kunnen lopen. Ik zou in dit geval toch willen adviseren om even te bellen met de klantenservice. Dan kunnen ze dit na verificatie op een rij zetten en activeren. 

Dat kan ook via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 8, 2025

Nee, ik had geen KPN producten. Vorig jaar met internet en tv overgestapt van Ziggo en paar maand geleden overgestapt met mobiel van Hollands Nieuwe. Mobiel iets duurder, maar met voordeel Netflix zou dat aardig compenseren. Moet dit het wel doen uiteraard…

Ik ga wel contact opnemen, dank zover

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan hoor ik graag wat de uitkomst is Marten. Mocht er nog wat zijn laat het dan weten en post dan gerust nog eens een topic.