Skip to main content

Hi. Het lukt mij niet om MBs te delen binnen ons huishouden. Ik kan geen extra nummers toevoegen. Doe ik iets verkeerd? Groet.

Zijn het abonnementen, of zit er prepaid tussen? Bij prepaid gaat het delen niet.


Hi Arjan. Beiden Abo's.


Op de pagina van KPN zelf (maar dat had je waarschijnlijk al gelezen):

 

Waarom kan ik geen MB's delen?

Je kunt geen MB's delen in de volgende gevallen:

  • Als er maar 1 mobiel abonnement is ingeschreven op je adres
  • Als je een abonnement hebt zonder data
  • Als je een oud-Telfort abonnement hebt
  • Als je nog maar minder dan 50 MB's over hebt in je abonnement
  • Als je nog geen producten aan je KPN ID gekoppeld hebt. Kijk bij de veelgestelde vragen hoe je producten moet koppelen.

Het is niet meer mogelijk om MB's te delen op de website. Is geen van deze punten van toepassing op jou, maar lukt het niet om MB's te delen in de MijnKPN app? Meld je dan eerst aan om de voordelen te kunnen krijgen.


Hi. Het lukt mij niet om MBs te delen binnen ons huishouden. Ik kan geen extra nummers toevoegen. Doe ik iets verkeerd? Groet.

Zie je de nummers wel in de gewone lijst van abonnementen die toegevoegd zijn onder je Mijn KPN maar niet in de lijst waarbij je MB's kunt delen?

Log in op Mijn KPN Ga naar Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken, staat het product er niet tussen? Neem telefonisch contact op met 0800-0402 Ma/Vr van 8:00 tot 18:00 en Zat. van 8:00 tot 17:00. Leg de situatie uit en ze zorgen ervoor dat je abonnementen toegevoegd worden aan de voordelen (combivoordeel).

Het lijstje van @XS4-Arjan laat bovenstaande niet zien, maar de laatste tijd lees je hier op het forum genoeg berichten waarbij mensen hun abonnementen niet allemaal gekoppeld kunnen krijgen aan de combivoordelen met als gevolg dat ze geen MB's kunnen delen. De telefonische klantenservice kan dit zonder problemen en doet dit vaak in een handomdraai.

 

Via je mobiele telefoon kom je op dezelfde pagina terecht door naar Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken, te gaan.