Skip to main content
Beantwoord

Kan ik checken of ik een oud voordeel verlies als ik een Keuzevoordeel kies?

• June 4, 2026
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Hallo, ik zie in MijnKPN dat ik op level 3 zit met combivoordeel. Ik kan dus een keuzevoordeel kiezen zoals bijvoorbeeld gratis Videoland Premium. Ik heb de voorwaarden gelezen, zie hieronder.

Mijn vraag is of en hoe kan ik checken of ik een (oud) combivoordeel verlies als ik een keuzevoordeel kies?

In de voorwaarden staat dit geschreven:

4.1
Profiteerde je vóór de introductie van KPN Combivoordeel 2025 reeds van andere combinatievoordelen en kies jeniet actief voor een Keuzevoordeel, dan behoud je je eerdere voordelen.
De voorwaarden van het eerder verkregen combinatievoordeel blijven van toepassing zolang je huidige contract loopt. Zie voor de rangorde van de voorwaarden ook artikel 1.9.
De Standaard Voordelen gelden voor de klanten die voldoen aan de voorwaarden uit artikel 1, ongeacht eventueel eerder combinatievoordeel.
Keuzevoordelen kunnen echter een overlap hebben met eerdere combinatievoordelen.
Wanneer je bijvoorbeeld geniet van € 5 Entertainmentkorting, zal dit combinatievoordeel definitief komen te vervallen wanneer je kiest voor eenKeuzevoordeel.
Ook wanneer je bijvoorbeeld via een tijdelijke KPN-actie reeds een dienstontvangt met voordeel en vervolgens dezelfde dienst kiest als Keuzevoordeel, dan vervangt het Keuzevoordeel het eerdere voordeel. Je kunt nooit tweemaal dezelfde dienst ontvangen. Mocht door de keuze voor een Keuzevoordeel een ander voordeel komen te vervallen, zal KPN je hierover voorafgaand informeren
zodat je een keuze kunt maken.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@KLeine_Heino ,

De voordelen op jouw mobiele abonnementen blijven ongewijzigd. Ook het gratis onderling bellen blijft.

Level 3

Je zit in level 3 bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 8 punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket bij TV
  • Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic*, ESPN Compleet, Opnemen Pakket, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium
    *Of Netflix Standaard voor €3/mnd

Verdere informatie staat hier:

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 4, 2026

Hallo ​@KLeine_Heino ,

Wanneer je overstapt op het nieuwe Combivoordeel, dan vervallen je oude Combivoordelen. 

Dat staat ook in de voorwaarden: 

Wanneer je bijvoorbeeld geniet van € 5 Entertainmentkorting, zal dit combinatievoordeel definitief komen te vervallen wanneer je kiest voor eenKeuzevoordeel.

In dit artikel staat het nog duidelijker beschreven: 

Krijg ik automatisch de nieuwe Combivoordelen?

Nee, je krijgt niet automatisch de nieuwe Combivoordelen. Je kunt dit zelf regelen via MijnKPN. De oude voordelen blijven actief binnen je huidige pakket. Vindt er een wijziging plaats? Dan ga je automatisch over naar de nieuwe Combivoordelen.

Als je op dit moment al €5 Entertainmentkorting hebt als onderdeel van je Combivoordeel, blijft deze korting geldig zolang je niets wijzigt. Zodra je in MijnKPN kiest voor een nieuw keuzevoordeel, of als er iets wijzigt aan jouw abonnement, vervalt de Entertainmentkorting van €5,-.
Let op: Je kunt daarna niet meer terug naar je oude Combivoordeel, ook niet als je van gedachten verandert.

• Auteur
  • Helper
  • June 4, 2026

Bedankt voor ruw antwoord. Dat is niet direct wat ik zoek. Hieronder de voordelen zoals in MijnKPN benoemd. Ik zou graag willen weten of die hetzelfde blijven als ik een keuzevoordeel, bijvoorbeeld Videoland, kies.

€7,50 korting per maand op 06-……………...

€5,- korting per maand op 06-…………… en  06-…………….

Gratis Dubbele Data
op al je mobiele abonnementen

Gratis Pluspakket bij TV

Gratis Service Plus

MB's delen op hetzelfde adres

Gratis onderling bellen

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 5, 2026

Hallo ​@KLeine_Heino ,

De voordelen op jouw mobiele abonnementen blijven ongewijzigd. Ook het gratis onderling bellen blijft.

Level 3

Je zit in level 3 bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 8 punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket bij TV
  • Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic*, ESPN Compleet, Opnemen Pakket, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium
    *Of Netflix Standaard voor €3/mnd

Verdere informatie staat hier:

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@KLeine_Heino, goed dat je hier een topic voor aanmaakt en fijn dat je al zo uitgebreid hulp hebt gekregen. 😁

Hopelijk is het hiermee gelukt om duidelijkheid te krijgen. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het gerust weten!