Skip to main content
Beantwoord

Kan ik Disney + houden als Combivoordeel of moet ik wisselen?

• April 1, 2025
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedenavond

Vorige maand had ik als cadeau keuze Disney in gevuld

Is het dan mogelijk om elke maand Disney als keuze in te vullen of moet je elke maand iets anders kiezen

Ā 

gr Marjo

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Mar1960Ā ,

Zolang je niets wijzigt, blijft Disney jouw Combivoordeel. Je hoeft niet iedere maand iets anders te kiezen. Het kan wel, maar het hoeft niet.Ā 

Ā 

Ā 

Na zes maanden moet je wel jouw Combivoordeel bevestigen, maar dat duurt nog wel even.Ā 
Ā 

bron:Ā 

Ā 

Hoe lang is mijn Combivoordeel geldig?

Zo lang je dezelfde abonnementen hebt, behoud je dezelfde voordelen. Wel is het belangrijk dat je elke zes maanden jouw Combivoordelen opnieuw bevestigt. Dat doe je in de MijnKPN app. Ook kan je je voordelen in de app elke maand aanpassen, als je dat wilt!

Ā 

Waarom moet ik elke zes maanden mijn keuzevoordeel opnieuw bevestigen?

We willen zeker weten dat je blij bent met je keuzevoordeel. Daarom vragen we je om jouwĀ voordeel elke zes maandenĀ opnieuw te bevestigen. Doe je dit niet op tijd, dan pauzeren we je voordeel tijdelijk. Je kan altijd direct weer je keuzevoordeel activeren.Ā We brengen geen extra kosten in rekening.

Ā 

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 1, 2025

Hallo ​@Mar1960Ā ,

Zolang je niets wijzigt, blijft Disney jouw Combivoordeel. Je hoeft niet iedere maand iets anders te kiezen. Het kan wel, maar het hoeft niet.Ā 

Ā 

Ā 

Na zes maanden moet je wel jouw Combivoordeel bevestigen, maar dat duurt nog wel even.Ā 
Ā 

bron:Ā 

Ā 

Hoe lang is mijn Combivoordeel geldig?

Zo lang je dezelfde abonnementen hebt, behoud je dezelfde voordelen. Wel is het belangrijk dat je elke zes maanden jouw Combivoordelen opnieuw bevestigt. Dat doe je in de MijnKPN app. Ook kan je je voordelen in de app elke maand aanpassen, als je dat wilt!

Ā 

Waarom moet ik elke zes maanden mijn keuzevoordeel opnieuw bevestigen?

We willen zeker weten dat je blij bent met je keuzevoordeel. Daarom vragen we je om jouwĀ voordeel elke zes maandenĀ opnieuw te bevestigen. Doe je dit niet op tijd, dan pauzeren we je voordeel tijdelijk. Je kan altijd direct weer je keuzevoordeel activeren.Ā We brengen geen extra kosten in rekening.

Ā 

Ā 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

​@Mar1960Ā Hi Marjo, ik zie dat Noordzee je al helemaal de goede kant op gewezen heeft 😊 Heb je toch nog vragen, laat het gerust hier weten.