Skip to main content

Hallo, we hebben een abonnement met internet * 2 stuks interactieve tv + vast bellen.

Kan een mobiel abonnement van 2gb / 400 min / onbeperkt sms (destijds van dochter provider telfort) hierin met voordeel worden opgenomen?

Alvast bedankt voor replies.

Groet, Hermi

 

 

 

Hallo @Hermi ,

Ik zou het gewoon proberen. Staat hetzelfde adres genoteerd in de administratie van KPN? 
Dat kun je eventueel regelen via MijnKPN of via 0800-0402. 
 

Als het adres al goed staat? :

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Hallo @Noordzee ,

Bedankt voor de reactie.

Het is een TFT Belbundel 2015, 2000 MB, 400 min. SMS, NL en EU, voor 17,23 per maand.

Lijkt me aan de dure kant.

Gaarne reactie, alvast bedankt.

Groert, Hermi 


Ok @Hermi ,

Als dat abonnement contractvrij is, kun je verlengen (lees een nieuw abonnement afsluiten) op de voorwaarden van KPN Hussel. Bv 3 GB en onbeperkt bellen/sms voor 15,00. 
 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/

 

Het adres moet wel overeenkomen met het adres van het thuisabonnement.


Om voor eventuele voordelen in aanmerking te komen, is het wel van belang dat het 06-nummer op hetzelfde adres actief is @Hermi


Bedankt voor de reacties!


Graag gedaan👍


Toch fijn dat er een forum is waar je met al je vragen terecht kan.

Nogmaals hartelijk bedankt!


En uw thuis abonnement kunt u misschien ook verlengen naar een Hussel abonnement. Heb ik vrijdag gedaan. De prijs ging bij mij van ruim 71 euro naar € 63,50.