Skip to main content
Beantwoord

Kan ik gewonnen tickets van Seaters weggeven of niet?

• July 24, 2025
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Volgens een ouder topic mag ik gewonnen en betaalde (servicekosten) tickets weggeven maar volgens APPIC de app waarin ik de tickets moest downloaden zijn deactiveerde niet overdraagbaar. 
Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik mag toch zelf weten wat ik mijn tickets doe. Ik kan ook maar 1 ticket downloaden. Het andere ticket moet degene met wie ik ga downloaden. Mijn vraag is zijn mijn tickets nou overdraagbaar of niet? 

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi ​@Xsssss, welkom hier! Goede vraag, die je stelt. Maar dit is een vraag die je aan Seaters zelf moet stellen. Niet alle tickets die je via Seaters kunt krijgen werken op dezelfde manier, of krijg je op dezelfde manier. En hoe dat precies dan zit met het ticket dat jij nu hebt weten wij ook niet. Maar Seaters wel. Je kunt ze via mail bereiken om dit na te vragen. 

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 29, 2025

Hoi ​@Xsssss, welkom hier! Goede vraag, die je stelt. Maar dit is een vraag die je aan Seaters zelf moet stellen. Niet alle tickets die je via Seaters kunt krijgen werken op dezelfde manier, of krijg je op dezelfde manier. En hoe dat precies dan zit met het ticket dat jij nu hebt weten wij ook niet. Maar Seaters wel. Je kunt ze via mail bereiken om dit na te vragen.