Skip to main content

Er staan al diverse topics hier over kpn compleet, maar toch begin ik een nieuwe. 

Ik heb contact gehad met de klantenservice via Messenger en ook via de telefoon. 

Maar beiden kunnen geen uitsluitsel geven en op de website van KPN staan verschillende berichten over compleet, ook oude waar nog over fox wordt gesproken!!

Ik lees dat je niet meer kunt kiezen voor gratis ESPN bij KPN compleet, alleen nog voor het pluspakket, maar elders staat weer,dat je alleen nog maar 5 euro entertainment korting krijgt,geen gratis zender meer.

Ik heb nu gratis ESPN twv 12.99 en wil dat volgende week wisselen voor het pluspakket, omdat de competitie dan 3 weken stil ligt,dat deed ik elk jaar,ook in de zomer, zonder problemen. 

Dit kon simpel via de TV of anders via de app.

Beide kan niet meer,het kan alleen nog via de website, maar ik wil wel de garantie dat ik het in januari weer kan omdraaien, zoals in het verleden, maar dat kan tot nu toe niemand mij garanderen en ik kreeg het advies om voor de zekerheid dan maar niet te wisselen .

Graag heb ik zwart op wit,hoe het nu zit.

En als het wel zonder risico kan,waarom kan dat dan niet meer via de tv en de app?,dat was juist ze eenvoudig, zoals kpn het zelf noemde.

Hallo @Aldo69 ,

Jij haalt KPN Compleet en KPN Hussel door elkaar heen. 

Ik lees dat je niet meer kunt kiezen voor gratis ESPN bij KPN compleet, alleen nog voor het pluspakket, maar elders staat weer,dat je alleen nog maar 5 euro entertainment korting krijgt,geen gratis zender meer.

 

Dit zijn dus de regels bij KPN Hussel. 

 

Zolang jij KPN Compleet hebt, kun je kiezen uit gratis ESPN of gratis Pluspakket zolang je ook en mobiel abonnement hebt. 

Bij KPN Hussel is het pluspakket gratis en kun je daarnaast 5 euro entertainmentkorting krijgen op één aanvullend pakket.  

 

Als je gratis ESPN wilt houden, sta dan niet over naar KPN Hussel. Want eenmaal over, betekent nooit meer terug naar KPN Compleet.

 

Zolang je KPN Compleet hebt, kun je maandelijks via de website switchen tussen ESPN en het Pluspakket.  

 

 


Hallo @Aldo69 ,

Jij haalt KPN Compleet en KPN Hussel door elkaar heen. 

Ik lees dat je niet meer kunt kiezen voor gratis ESPN bij KPN compleet, alleen nog voor het pluspakket, maar elders staat weer,dat je alleen nog maar 5 euro entertainment korting krijgt,geen gratis zender meer.

 

Dit zijn dus de regels bij KPN Hussel. 

 

Zolang jij KPN Compleet hebt, kun je kiezen uit gratis ESPN of gratis Pluspakket zolang je ook en mobiel abonnement hebt. 

Bij KPN Hussel is het pluspakket gratis en kun je daarnaast 5 euro entertainmentkorting krijgen op één aanvullend pakket.  

 

Als je gratis ESPN wilt houden, sta dan niet over naar KPN Hussel. Want eenmaal over, betekent nooit meer terug naar KPN Compleet.

 

Zolang je KPN Compleet hebt, kun je maandelijks via de website switchen tussen ESPN en het Pluspakket.  

 

 

Hallo Noordzee,

Ik ken het verschil.

Bij mijn abonnement staat internet + tv.

Eerder stond daar KPN compleet. 

Bij mijn mobiele abonnement staat Hussel 2020.

Op de factuur staat ESPN gratis,compleetvoordeel .

Ik heb eerder dit jaar mijn mobiele abonnement aangepast door onbeperkt bellen te nemen ipv 200 minuten .

Omdat ik mijn vaste telefoon al jaren niet meer gebruikte,is die verwijderd uit mijn abonnement. 

Dit zou geen nadelige gevolgen hebben en dat daardoor KPN compleet zou vervallen, is al helemaal niet gezegd,telefonisch gedaan.

Er staat nu dus zowel compleet als Hussel bij mijn abonnementen. 

Ik ga mijn abonnement niet wijzigen en ik kan nu ESPN ruilen voor het pluspakket, maar wil zeker weten dat ik dat kan blijven doen.

Eerder kon het op 3 manieren ,via de tv,het makkelijkst, via de app en via de website, nu kan alleen die laatste mogelijkheid nog,telefonisch even niet meegerekend. 

Straks kan het misschien helemaal niet meer, in mijn geval dan.

Wil niet nog meer verrassingen. 

En blijf het vreemd vinden, dat het niet meer via de tv kan.

Bedankt voor je antwoord. 


@Aldo69 

Een wijziging van je mobiele abonnement heeft geen gevolgen voor je thuis abonnement. 
 

Voor mobiel heb jij KPN Hussel. Voor thuis heb je nog steeds KPN Compleet. Dat is gewoon mogelijk en dat komt veel vaker voor bij andere klanten. 
 

Je zou die wijziging dus kunnen doen. Maar persoonlijk zou ik je adviseren om voor die drie weken pluspakket daar niet aan te beginnen. Ik vind het persoonlijk al die heisa niet waard. 
 

Waarschuwing: Als je ooit voor je thuis-abonnement overstapt naar KPN Hussel, dan kun je nooit meer terug. Dus dan nooit meer gratis het ESPN-pakket. 


Ok,bedankt. 

Hopelijk reageert er ook nog een moderator en kan die ook vertellen waarom het niet meer via de tv kan.


Hi @Aldo69,

Zo lang jij je abonnement voor thuis niet wijzigt, blijft dat abonnement de KPN Compleet voordelen houden, ook al heb je mobiel een Hussel abonnement, daar hoef je je dus geen zorgen om te maken :slight_smile:

Je zou wél nog op alle 3 manieren van zenderpakket moeten kunnen wisselen, raar dus dat dit bij jou niet lukt. Waar gaat het mis? Wat krijg je te zien? Hoor het graag!


Hi @Aldo69,

Zo lang jij je abonnement voor thuis niet wijzigt, blijft dat abonnement de KPN Compleet voordelen houden, ook al heb je mobiel een Hussel abonnement, daar hoef je je dus geen zorgen om te maken :slight_smile:

Je zou wél nog op alle 3 manieren van zenderpakket moeten kunnen wisselen, raar dus dat dit bij jou niet lukt. Waar gaat het mis? Wat krijg je te zien? Hoor het graag!

Ok,dank.

De optie "wisselen" staat er niet meer bij in het menu op TV. 

Eerder klikte je op wisselen, van ESPN naar plus,of andersom,maar die optie staat er nu dus niet meer.

Vanavond even bij mijn broer gekeken en daar precies het zelfde. 

Het kan alleen nog via de site,via de app kan ook niet meer.

Als ik naar de app ga,naar mijn account,staat er bij product: internet en tv, niet kpn compleet, op de factuur staat wel gratis ESPN, compleetvoordeel. 

Ik kan op TV en in de app wel ESPN uitzetten, maar niet wisselen naar pluspakket, zoals eerder.

Ik wil beslist niet dat ik straks in januari niet meer,zonder extra kosten,terug kan naar ESPN. 

Het ligt dus niet aan mij,want mijn broer heeft nog vaste telefoon en zijn mobiele abonnement  is niet omgezet naar Hussel, alles al jaren ongewijzigd en bij hem kan het ook niet meer,in augustus kon het nog wel,toen van plus naar ESPN gewisseld, omdat de competitie weer begon.

Ik heb net een nieuw modem,software is nieuw.

Mijn broer heeft een oud modem,geen verschil.

Helaas kan ik geen foto plaatsen met wat ik zie in het menu bij compleet, maar heb het tot in detail omschreven. 

 


Ik heb nu gratis ESPN twv 12.99 en wil dat volgende week wisselen voor het pluspakket, omdat de competitie dan 3 weken stil ligt,dat deed ik elk jaar,ook in de zomer, zonder problemen. 

Je kan het pakket nog wel via deze link wisselen: 

http://kpn.com/wissel .

Het wisselen van Compleet zenderpakket (ESPN ↔️ Pluspakket) zie ik inderdaad ook niet voorkomen in de decoder. Mogelijk is men dat vergeten, of bewust weggelaten, omdat de nieuwe abonnementen, waarbij alleen Pluspakket gratis mogelijk is, die optie dus niet nodig hebben. Die abonnementen zijn er sinds oktober 2019.


Ok,bedankt. 

Hopelijk reageert er ook nog een moderator en kan die ook vertellen waarom het niet meer via de tv kan.

Beste @Aldo69,

Je mag er vanuit gaan dat @Noordzee Het wel weet, want wij zijn Superusers van KPN, je kunt het nog niet zien, maar we weten veel van de diensten van KPN. 😉


 

De optie "wisselen" staat er niet meer bij in het menu op TV. 

Eerder klikte je op wisselen, van ESPN naar plus,of andersom,maar die optie staat er nu dus niet.

Ik kan op TV en in de app wel ESPN uitzetten, maar niet wisselen naar pluspakket, zoals eerder.

Ik wil beslist niet dat ik straks in januari niet meer,zonder extra kosten,terug kan naar ESPN. 

 

 

@Aldo69 

De regels zijn dus niet gewijzigd. Er is alleen iets gewijzigd tijdens een update. 
 

Vind je het heel belangrijk om die drie weken pluspakket te hebben? Ik zou er nu zelf nooit aan beginnen. Gewoon op ESPN laten staan, scheelt je een hoop gedoe. 


 

De optie "wisselen" staat er niet meer bij in het menu op TV. 

Eerder klikte je op wisselen, van ESPN naar plus,of andersom,maar die optie staat er nu dus niet.

Ik kan op TV en in de app wel ESPN uitzetten, maar niet wisselen naar pluspakket, zoals eerder.

Ik wil beslist niet dat ik straks in januari niet meer,zonder extra kosten,terug kan naar ESPN. 

 

 

@Aldo69

De regels zijn dus niet gewijzigd. Er is alleen iets gewijzigd tijdens een update. 
 

Vind je het heel belangrijk om die drie weken pluspakket te hebben? Ik zou er nu zelf nooit aan beginnen. Gewoon op ESPN laten staan, scheelt je een hoop gedoe. 

Het gaat er niet om of ik het belangrijk vind.

Iets wordt gewijzigd, dit wordt niet gecommuniceerd en bij contact met de KPN helpdesk krijg ik allemaal verschillende antwoorden, omdat men het gewoon niet weet .

Ze adviseren dan maar om het voor de zekerheid niet te wisselen. 

Dat ze het niet weten,is ook niet zo raar,want vaak zoeken ze zelf online naar het antwoord en ook daar geen duidelijkheid.

Diverse pagina's binnen de site van KPN spreken elkaar tegen, mede omdat niet alles is aangepast. 

Ergens wordt nog gesproken over FOX, dat is het al een tijdje niet meer.

Ook de moderator hier zegt dat het wisselen via de TV en de app nog zou moeten kunnen, maar dat is dus niet zo.

Hopelijk kan de moderator nog uitzoeken waarom dat niet meer kan.

Wisselen via de TV  was nooit een gedoe,duurt nog geen minuut. 

Uiteraard snap ik wel dat KPN er geen zin meer in heeft om bij een mobiel abonnement van 15 euro gratis ESPN te leveren twv 13 euro, maar dat was voor mij nu juist de reden om mobiel over te stappen. 

Glasvezel van KPN heb ik vanaf dag 1, een kleine 15 jaar. 

 


Ok,bedankt. 

Hopelijk reageert er ook nog een moderator en kan die ook vertellen waarom het niet meer via de tv kan.

Beste @Aldo69,

Je mag er vanuit gaan dat @Noordzee Het wel weet, want wij zijn Superusers van KPN, je kunt het nog niet zien, maar we weten veel van de diensten van KPN. 😉

Dat geloof ik wel,maar dan mag je verwachten dat de helpdesk van KPN het ook weet..

Ik heb telefonisch en via Messenger contact gehad en beide dames konden geen garantie geven, omdat ze het niet wisten hoe het zat.


Ik ga hier even achteraan, er is aan ons niet gecommuniceerd dat het niet meer hoort te kunnen, dus óf er gaat ergens in de techniek niet goed omdat het nog wel gewoon moet lukken, óf wij zijn ergens niet van op de hoogte gesteld. Hoe dan ook moet hier duidelijkheid over komen, jullie horen van me zodra ik meer weet!


We zijn benieuwd @Maja_ 


We zijn benieuwd @Maja_ 

Denk dat Maja met vakantie is.

 


Nee hoor, ze heeft vandaag nog gewerkt. Maar zij is iemand die haar zaken perfect op orde heeft. Ze zal nog geen terugkoppeling ontvangen hebben. 


Ik ben er zelf inderdaad maar denk dat er wel veel andere collega's met vakantie zijn op het moment :grimacing:

Bij mij zelf is het nog weer anders dan bij jou trouwens @Aldo69, ik zie helemaal geen KPN Compleet voordelen in MijnKPN en kan daar dus niet wisselen, maar via de tv-ontvanger lukt het bij mij weer wél (menu, instellingen, zenderpakketten, KPN Compleet). Daarom ga ik er niet van uit dat er iets aan de voorwaarden is gewijzigd en dat het nog steeds zowel via de ontvanger, als via MijnKPN via de app en de site zou moeten kunnen. Ik heb echter nog geen concrete reactie ontvangen. Laat het hier direct weten als daar verandering in komt!


Ik ga hier even achteraan, er is aan ons niet gecommuniceerd dat het niet meer hoort te kunnen, dus óf er gaat ergens in de techniek niet goed omdat het nog wel gewoon moet lukken, óf wij zijn ergens niet van op de hoogte gesteld. Hoe dan ook moet hier duidelijkheid over komen, jullie horen van me zodra ik meer weet!

 

Hoi @Maja_ ,

Inmiddels is het zestien dagen geleden dat je dit schreef. Zit er al schot in de zaak? 

Nog even en de voetbalcompetitie begint weer en dan heeft het omwisselen helemaal geen zin meer. 

Ik heb nu gratis ESPN twv 12.99 en wil dat volgende week wisselen voor het pluspakket, omdat de competitie dan 3 weken stil ligt,dat deed ik elk jaar,ook in de zomer, zonder problemen. 

 

 


Ik ga hier even achteraan, er is aan ons niet gecommuniceerd dat het niet meer hoort te kunnen, dus óf er gaat ergens in de techniek niet goed omdat het nog wel gewoon moet lukken, óf wij zijn ergens niet van op de hoogte gesteld. Hoe dan ook moet hier duidelijkheid over komen, jullie horen van me zodra ik meer weet!

 

Hoi @Maja_ ,

Inmiddels is het zestien dagen geleden dat je dit schreef. Zit er al schot in de zaak? 

Nog even en de voetbalcompetitie begint weer en dan heeft het omwisselen helemaal geen zin meer. 

Ik heb nu gratis ESPN twv 12.99 en wil dat volgende week wisselen voor het pluspakket, omdat de competitie dan 3 weken stil ligt,dat deed ik elk jaar,ook in de zomer, zonder problemen. 

 

 

Omwisselen heeft al geen zin meer,dan had er voor 1 januari duidelijkheid moeten zijn.

Als je het nu al zonder risico kunt omwisselen, kun je in februari pas terug en de competitie begint volgende week al weer.

Ik heb voor de zekerheid maar niet gewisseld. 

Heb wel eens betere ervaringen gehad met KPN. 


Je had gewoon om kunnen wisselen @Aldo69, ik dacht dat ik daar zelf duidelijk genoeg in was geweest maar blijkbaar is dat niet zo, excuus daarvoor!

Waar het bij jou mis gaat, is dat je niet op alle door ons beschikbaar gestelde manieren kunt wisselen, terwijl dat wel zou moeten kunnen. Hier heb ik navraag over gedaan maar doordat veel relevante collega's vorige week (en sommigen ook deze week) met verlof zijn, laat een concreet antwoord op zich wachten.

Ik ga opnieuw navraag doen, wellicht is 1 van de collega’s inmiddels weer aan het werk en volgt er nu wel een antwoord :slight_smile:


Je had gewoon om kunnen wisselen @Aldo69, ik dacht dat ik daar zelf duidelijk genoeg in was geweest maar blijkbaar is dat niet zo, excuus daarvoor!

Waar het bij jou mis gaat, is dat je niet op alle door ons beschikbaar gestelde manieren kunt wisselen, terwijl dat wel zou moeten kunnen. Hier heb ik navraag over gedaan maar doordat veel relevante collega's vorige week (en sommigen ook deze week) met verlof zijn, laat een concreet antwoord op zich wachten.

Ik ga opnieuw navraag doen, wellicht is 1 van de collega’s inmiddels weer aan het werk en volgt er nu wel een antwoord :slight_smile:

Ik kon inderdaad wisselen via de site, maar de 100% garantie dat ik de volgende maand ook weer terug kan,zonder extra kosten,zie ik niet staan,maar misschien lees ik er overheen. 

Ik blijf het volgen,weet ik het straks voor de zomerstop en hopelijk kan het dan weer gewoon via de tv, van ESPN naar pluspakket en belangrijker,ook weer terug.


Nou volgens mij kan het niet. Ik heb op 23-12 gewisseld van espn naar pluspakket, en hij zegt dat ik pas op 23-01 weer terug kan wisselen.  Dus ik ga het begin van de competitie missen. Heel jammer dit.

 

Andre Huijser 


Nou volgens mij kan het niet. Ik heb op 23-12 gewisseld van espn naar pluspakket, en hij zegt dat ik pas op 23-01 weer terug kan wisselen.  Dus ik ga het begin van de competitie missen. Heel jammer dit.

 

Andre Huijser 

Je kan maximaal eens per maand wisselen, anders zou u elke dag voor een voetbalwedstrijd even espn aanzetten en verder gewoon het pluspakket. Dus als je 23-12 hebt gewisseld klopt het dat het volgende moment op 23-01 is.


Helaas, dan maar een illegale stream. 


Gewoon voortaan niet meer tussentijds even wisselen naar het pluspakket. 


Of binnenkort voor iptv gaan, heb je dit gedonder ook niet.