Skip to main content

Er staan al diverse topics hier over kpn compleet, maar toch begin ik een nieuwe. 

Ik heb contact gehad met de klantenservice via Messenger en ook via de telefoon. 

Maar beiden kunnen geen uitsluitsel geven en op de website van KPN staan verschillende berichten over compleet, ook oude waar nog over fox wordt gesproken!!

Ik lees dat je niet meer kunt kiezen voor gratis ESPN bij KPN compleet, alleen nog voor het pluspakket, maar elders staat weer,dat je alleen nog maar 5 euro entertainment korting krijgt,geen gratis zender meer.

Ik heb nu gratis ESPN twv 12.99 en wil dat volgende week wisselen voor het pluspakket, omdat de competitie dan 3 weken stil ligt,dat deed ik elk jaar,ook in de zomer, zonder problemen. 

Dit kon simpel via de TV of anders via de app.

Beide kan niet meer,het kan alleen nog via de website, maar ik wil wel de garantie dat ik het in januari weer kan omdraaien, zoals in het verleden, maar dat kan tot nu toe niemand mij garanderen en ik kreeg het advies om voor de zekerheid dan maar niet te wisselen .

Graag heb ik zwart op wit,hoe het nu zit.

En als het wel zonder risico kan,waarom kan dat dan niet meer via de tv en de app?,dat was juist ze eenvoudig, zoals kpn het zelf noemde.

Nou volgens mij kan het niet. Ik heb op 23-12 gewisseld van espn naar pluspakket, en hij zegt dat ik pas op 23-01 weer terug kan wisselen.  Dus ik ga het begin van de competitie missen. Heel jammer dit.

Andre Huijser 

Je kan maximaal eens per maand wisselen, anders zou u elke dag voor een voetbalwedstrijd even espn aanzetten en verder gewoon het pluspakket. Dus als je 23-12 hebt gewisseld klopt het dat het volgende moment op 23-01 is.

Dat is dan veranderd. 

Eerder kon je 1X per kalendermaand wisselen, ongeacht de datum.

Dus wisselen op de 31e en daarna weer wisselen op de 1e, in theorie dan,zal in de praktijk niemand doen.

Ik heb wel eens voor 2 weken gewisseld in december. 

Maar goed dat ik het nu niet gedaan heb dan.

Overigens kun je het nog wel via de app van ESPN proberen, die is soms nog actief terwijl je al gewisseld hebt.

Vroeger soms wel een paar maand,maar dat is niet meer.

Of binnenkort voor iptv gaan, heb je dit gedonder ook niet.

Je krijg iets gratis extra, het werkt zoals het hoort te werken maar u wil zowel het pluspakket als espn gratis. Dan is illegale iptv de enige optie in uw ogen? Bijzonder.

Dat is niet bijzonder, dat is gemak. Waarom nou zo moeilijk. Ben al jaren trouwe klant. Voorheen werkte het ook. Nu niet meer. En over gratis gesproken, niets is gratis 😉

Ik dacht dat wisselen niet gelukt was. En je dus gewoon nog de espn kanalen hebt. Maar uit je reactie van ca. 10:50 begrijp ik dat je wel pluspakket en nu niet 221 e.v. hebt?

Espn basis kanaal overigens ook 14.

Klopt wel plus geen espn. En basis kanaal 14 klopt, alleen de grote clubs plaatsen ze altijd achter espn2, zullen zien hoe het loopt. Is altijd wel een illegale oplossing.

Je kan maar 1 x per maand wisselen. Ofwel 1 maand niet terug na een wissel. Dit x was de winterstop wat korter dan 1 maand en was aanhouden van espn handiger.

Ik heb ze beide dus hier geen probleem. 

Of binnenkort voor iptv gaan, heb je dit gedonder ook niet.

Je krijg iets gratis extra, het werkt zoals het hoort te werken maar u wil zowel het pluspakket als espn gratis. Dan is illegale iptv de enige optie in uw ogen? Bijzonder.

Of je hebt niet alles gelezen of je begrijpt het niet. 

Eerder kon je eenvoudig wisselen via de ontvanger of via de app,dat kan nu niet meer,althans niet iedereen. 

En vorig jaar kon je na een paar dagen of weken weer terug wisselen, als het maar in de volgende kalendermaand was,dat kan nu dus ook niet meer ,lees ik.

Dus om nu te zeggen dat het werkt zoals het hoort te werken, ben ik het niet mee eens.

En als KPN iets wijzigt, dan moet ze dat even communiceren. 

Er zijn 2 dingen gewijzigd, en daar ben ik niet van op de hoogte gesteld, en de rest van Nederland waarschijnlijk ook niet.

Ik ga opnieuw navraag doen, wellicht is 1 van de collega’s inmiddels weer aan het werk en volgt er nu wel een antwoord :slight_smile:

@Maja_ 

Ben je al wat wijzer geworden van je collega's? 

Ik ga opnieuw navraag doen, wellicht is 1 van de collega’s inmiddels weer aan het werk en volgt er nu wel een antwoord :slight_smile:

@Maja_

Ben je al wat wijzer geworden van je collega's? 

Nee. Ik stuurt even een reminder!

Ik heb nu wel een reactie!

‘Sinds kort kan dit weer, mits je weet hoe je er kunt komen.

Wanneer wordt genavigeerd naar tabblad Profiel en wordt geklikt op Abonnementen, dan staat daar een link naar “Voordelen bekijken”. Deze link open de KPN Compleet voordelen-pagina, inclusief optie om het gratis tv-zenderpakket te wijzigen (indien relevant).’

Heb bij mezelf even gespiekt en inderdaad, op deze manier kan je via de app van zenderpakket wisselen :slight_smile:

Wanneer wordt genavigeerd naar tabblad Profiel en wordt geklikt op Abonnementen, dan staat daar een link naar “Voordelen bekijken”. Deze link open de KPN Compleet voordelen-pagina, inclusief optie om het gratis tv-zenderpakket te wijzigen (indien relevant).’

Top @Maja_ .

Wellicht handig om dit nog ergens in een topic over Mijn KPN te vermelden?

Het zou om te beginnen al goed op onze site moeten staan @Noordzee, ik richt me er nu eerst op dat het daar goed komt te staan :slight_smile:

Succes @Maja_ 👍

Ik heb nu wel een reactie!

‘Sinds kort kan dit weer, mits je weet hoe je er kunt komen.

Heb bij mezelf even gespiekt en inderdaad, op deze manier kan je via de app van zenderpakket wisselen :slight_smile:

Dat is mooi.

Als het nu ook nog weer via de tv kan,is het nog mooier.

Maar belangrijkste voor mij is,  dat ik na minimaal een maand ook weer terug kan naar ESPN, omdat gratis ESPN voor nieuwe abonnees niet meer mogelijk is.

In geval zover bedankt. 

Bij mij zelf is het nog weer anders dan bij jou trouwens @Aldo69, ik zie helemaal geen KPN Compleet voordelen in MijnKPN en kan daar dus niet wisselen, maar via de tv-ontvanger lukt het bij mij weer wél (menu, instellingen, zenderpakketten, KPN Compleet). 

Lukt het bij jou niet op deze eerder door mij gedeelde manier?

Bij mij zelf is het nog weer anders dan bij jou trouwens @Aldo69, ik zie helemaal geen KPN Compleet voordelen in MijnKPN en kan daar dus niet wisselen, maar via de tv-ontvanger lukt het bij mij weer wél (menu, instellingen, zenderpakketten, KPN Compleet). 

Lukt het bij jou niet op deze eerder door mij gedeelde manier?

Nee,dat lukt niet,de knop "wisselen", die er eerst stond,is weg.

Ik kan hier helaas geen foto toevoegen, ander kon je het zien.

Ik kan nu wisselen via de site en nu ook weer via de app.

Dat is op zich voldoende, wisselen doe ik alleen als de competitie stil ligt.

Maar zoals eerder gezegd, is het voor mij belangrijk om zeker te weten,dat ik ook weer terug kan naar ESPN na een maand pluspakket. 

Dat lijkt wel goed te zitten, maar omdat het niet meer via de tv kan,heb ik toch nog een beetje twijfel.

Nu wisselen kan,dat is zo gebeurd.

Maar omdat nieuwe abonnees niet meer kunnen kiezen voor gratis ESPN, blijf ik argwanend. 

Ik heb vorig jaar mijn vaste telefoon er uitgedaan,dat zou geen gevolgen hebben en ik heb inderdaad nog steeds gratis ESPN, maar sindsdien is de mogelijkheid om via de tv te wisselen, verdwenen. 

Daarom nog steeds een beetje de gedachte, eens gewisseld en je kunt niet meer terug. 

In mijn account staat ook internet plus tv ipv kpn compleet, maar er staat wel " compleetvoordeel "

Al met al had het duidelijker gekund, maar ik vertrouw er maar op.

Als ik weer kan wisselen via de tv en de mededeling krijg "over een maand kunt u weer wisselen " ,dan ben ik 100% overtuigd. 

Hmm, ik zou toch wel graag je foto willen zien, zodat ik daarmee naar de ontwikkelaars kan stappen! Je kunt een foto toevoegen door op het paperclipje te klikken!

Je kunt absoluut weer wisselen, zoals ik eerder al aangaf blijven alle KPN Compleet voordelen ongewijzigd van toepassing zolang je niet overstapt naar Hussel met je internet en tv :slight_smile:

Hmm, ik zou toch wel graag je foto willen zien, zodat ik daarmee naar de ontwikkelaars kan stappen! Je kunt een foto toevoegen door op het paperclipje te klikken!

Je kunt absoluut weer wisselen, zoals ik eerder al aangaf blijven alle KPN Compleet voordelen ongewijzigd van toepassing zolang je niet overstapt naar Hussel met je internet en tv :slight_smile:

Ik had hier dus niet over nagedacht en heb gewoon gewisseld. Onder het mom van dat het altijd zo makkelijk is om terug te wisselen naar espn. Lukt dus niet voor mij en wat een ellende en gedoe nu. Wees blij dat je het niet gedaan hebt dat omwisselen.

Ik had hier dus niet over nagedacht en heb gewoon gewisseld. Onder het mom van dat het altijd zo makkelijk is om terug te wisselen naar espn. Lukt dus niet voor mij en wat een ellende en gedoe nu. Wees blij dat je het niet gedaan hebt dat omwisselen.

Kun je niet terug omdat je overgestapt bent op Hussel,of omdat je een maand moet wachten?

In beide gevallen vind ik ,dat dit niet goed gecommuniceerd wordt .

Een duidelijke waarschuwing zou op zijn plaats zijn als je overstapt naar Hussel.

En dat je een volle maand moet wachten,is ook nieuw zonder waarschuwing, eerder kon je overstappen en weer terug zodra het een andere maand was,in theorie dus al na 1 dag,als je wisselt op de 31e.

Kun je niet terug omdat je overgestapt bent op Hussel,of omdat je een maand moet wachten?

In beide gevallen vind ik ,dat dit niet goed gecommuniceerd wordt .

Een duidelijke waarschuwing zou op zijn plaats zijn als je overstapt naar Hussel.

En dat je een volle maand moet wachten,is ook nieuw zonder waarschuwing, eerder kon je overstappen en weer terug zodra het een andere maand was,in theorie dus al na 1 dag,als je wisselt op de 31e.

Volgens mij heb ik gewoon kpn compleet voor tv en internet en moet het dus gewoon mogelijk zijn om iedere kalendermaand te wisselen. Ik ben op 25 december geswitched naar het pluspakket en zou dus vanaf 1 januari terug moeten kunnen switchen naar espn zonder gedoe. Maar ik krijg dus foutcode STB-wg-14 als ik via de tv-ontvanger probeer te switchen en daarom heb ik het daarna via mijnkpn geprobeerd, maar dat lukte ook niet. Wijzigingen zijn niet doorgevoerd staat er dan. Ik heb overigens wel gewoon de optie bij de tab kpncompleet om het wisselen tussen pluspakket en espn aan te vinken en dat bij zowel de tv-ontvanger als in mijnkpn. Maar bij het verwerken gaat daarna wat fout volgens mij, misschien denkt het systeem dat er inderdaad tot 25-01 gewacht moet worden, maar volgens Maia hoeft dat dus niet. Morgen maar even bellen.

Ok,dan is het "alleen" wachten tot de 25e.

Ik ga niet alles teruglezen nu,maar kan me niet herinneren, dat ergens staat,dat je nog steeds per kalendermaand kunt wisselen. 

Volgens mij kan dat niet meer en moet je echt een volle maand wachten. 

Ik hoor het graag,als het anders zou moeten zijn. 

Maar ben wel blij dat ik voor de zekerheid niet gewisseld heb,gezien jouw ervaring. 

Blijft vreemd,dat bij de 1 de wisselknop nog wel te zien is via de tv ontvanger en bij mij niet.

Maar daar is Maja mee bezig.

Ik heb de software onlangs opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft niets geholpen. 

En nu voetbal kijken 🤣

@dryspec

Met 1 x per maand is altijd al geweest dat je een maand moet wachten. Dus bv van 25 december tot en met 25 januari. 

Dus niet een kalendermaand, maar de periode van een maand. 

Dit betekent dat je per 26 januari weer kunt switchen. 

@dryspec

Met 1 x per maand is altijd al geweest dat je een maand moet wachten. Dus bv van 25 december tot en met 25 januari. 

Dus niet een kalendermaand, maar de periode van een maand. 

Dit betekent dat je per 26 januari weer kunt switchen. 

Blijkbaar kunnen ook experts nog wat leren.

Ik heb in het verleden meermaals gewisseld en weer terug na 2 of 3 weken. 

Dat dit kon stond ook letterlijk op de site en was te lezen op het scherm als je via de tv ontvanger wisselde,in de volgende maand kun je weer wisselen. 

En ik ben blijkbaar niet de enige die dit zegt.