Kan ik gratis zenderpakket KPN Compleet nog wisselen?
Er staan al diverse topics hier over kpn compleet, maar toch begin ik een nieuwe.
Ik heb contact gehad met de klantenservice via Messenger en ook via de telefoon.
Maar beiden kunnen geen uitsluitsel geven en op de website van KPN staan verschillende berichten over compleet, ook oude waar nog over fox wordt gesproken!!
Ik lees dat je niet meer kunt kiezen voor gratis ESPN bij KPN compleet, alleen nog voor het pluspakket, maar elders staat weer,dat je alleen nog maar 5 euro entertainment korting krijgt,geen gratis zender meer.
Ik heb nu gratis ESPN twv 12.99 en wil dat volgende week wisselen voor het pluspakket, omdat de competitie dan 3 weken stil ligt,dat deed ik elk jaar,ook in de zomer, zonder problemen.
Dit kon simpel via de TV of anders via de app.
Beide kan niet meer,het kan alleen nog via de website, maar ik wil wel de garantie dat ik het in januari weer kan omdraaien, zoals in het verleden, maar dat kan tot nu toe niemand mij garanderen en ik kreeg het advies om voor de zekerheid dan maar niet te wisselen .
Graag heb ik zwart op wit,hoe het nu zit.
En als het wel zonder risico kan,waarom kan dat dan niet meer via de tv en de app?,dat was juist ze eenvoudig, zoals kpn het zelf noemde.
Bladzijde 3 / 4
@dryspec
Met 1 x per maand is altijd al geweest dat je een maand moet wachten. Dus bv van 25 december tot en met 25 januari.
Dus niet een kalendermaand, maar de periode van een maand.
Dit betekent dat je per 26 januari weer kunt switchen.
@dryspec
Met 1 x per maand is altijd al geweest dat je een maand moet wachten. Dus bv van 25 december tot en met 25 januari.
Dus niet een kalendermaand, maar de periode van een maand.
Dit betekent dat je per 26 januari weer kunt switchen.
Er staat vandaag de dag nog steeds kalendermaand te lezen,alleen de praktijk is anders.
Gááááp
Mijn excuus voor het uitblijven van een reactie @Aldo69, ik wist niet dat het zo lastig zou zijn om te achterhalen hoe het zit met het wisselen. De ene collega zegt dat het per kalendermaand is en dat dit ook altijd zo zal blijven, de andere collega zegt dat het nog nooit per kalendermaand is geweest en dat het klopt dat het telkens pas ná 1 maand weer kan. Ook intern heerst er nogal wat onduidelijkheid dus. Inmiddels ben ik wel bij de juiste afdeling aanbeland, en wacht ik op een reactie. Hopelijk volgt die snel.
Mijn excuus voor het uitblijven van een reactie @Aldo69, ik wist niet dat het zo lastig zou zijn om te achterhalen hoe het zit met het wisselen. De ene collega zegt dat het per kalendermaand is en dat dit ook altijd zo zal blijven, de andere collega zegt dat het nog nooit per kalendermaand is geweest en dat het klopt dat het telkens pas ná 1 maand weer kan. Ook intern heerst er nogal wat onduidelijkheid dus. Inmiddels ben ik wel bij de juiste afdeling aanbeland, en wacht ik op een reactie. Hopelijk volgt die snel.
Ok,afwachten maar.
Ik heb een foto geplaatst waarop je kunt zien dat op de site kalendermaand staat.
Ik kon voorheen ook gewoon aan het eind van de maand wisselen en 2 weken later weer terug.
De collega die zegt dat het nooit per kalendermaand is geweest, is derhalve aantoonbaar abuis.
De collega die zegt dat het altijd per kalendermaand zal blijven, is blijkbaar ook abuis,want ik lees dat dat in de praktijk toch niet zo is.
Maar dit was het probleem van iemand die reageerde op mijn topic.
Ik ben zelf nog steeds benieuwd waarom ik niet meer kan wisselen via de tv ontvanger.
Mijn oorspronkelijke vraag,of je überhaupt nog terug kunt wisselen, heb je al beantwoord, zolang ik maar niet overstap naar Hussel.
Hoogste tijd dat er duidelijkheid komt, ook bij de mensen van de helpdesk, met 3 personen contact gehad en niemand die het wist.
Inmiddels weet ik hoe het zit en ik vind het nu ook niet zo gek meer dat er zo veel onduidelijk was onder collega's en verschillende klanten
Eind vorig jaar is de minimale contracttermijn van ESPN op 30 dagen gezet. Daardoor kon je nog wél binnen 30 dagen van ESPN terug naar het Pluspakket, maar niét binnen 30 dagen van Pluspakket naar EPSN. Er waren dus 2 scenario's tegelijkertijd actief, waardoor de ene klant aangaf prima te kunnen wisselen en de andere klant dat het niet lukte. Inmiddels is duidelijk dat dit niet echt een handige situatie is, er zijn natuurlijk best nog wat klanten met KPN Compleet die graag willen wisselen! Eind volgende week zal dit dan ook weer aangepast worden en kan je weer beide kanten op wisselen per kalendermaand
Wat betreft het wisselen via de ontvanger; dit zou ook bij jou gewoon moeten lukken @Aldo69 Zou jij je ontvanger eens een frisse start willen geven nu? Ik ben benieuwd of de optie daarmee wel weer tevoorschijn komt. Mocht dat niet het geval zijn, zou je me dan ook willen vertellen welk type tv-ontvanger je in gebruik hebt? En mocht je meer dan 1 ontvanger in huis hebben, gebeurt dan bij beide het zelfde?
Zojuist zelf weer geprobeerd en ik krijg de optie wisselen wél te zien op mijn vip5202:
Bedank Maja, nu is veel duidelijk.
Helaas heeft de frisse start niets geholpen, zelfde scherm zonder de balk "Wisselen ",die jij wel ziet.
Ik heb 2 dezelfde ontvangers: arcadyan hmb2260.
Ik kan wel wisselen via de site en sinds kort ook weer via de app,derhalve geen groot probleem, alleen via de ontvanger is het wat makkelijker.
Bedankt voor al je inspanningen.
Hier heb ik die optie met extra regel "wisselen” ook niet maar dat zal komen omdat ik beide pakketten heb. Namelijk ESPN gratis onder compleet en het pluspakket neem ik gewoon betaalt af. Dan kan je niet wisselen via de decoder lijkt me.
Hier heb ik die optie met extra regel "wisselen” ook niet maar dat zal komen omdat ik beide pakketten heb. Namelijk ESPN gratis onder compleet en het pluspakket neem ik gewoon betaalt af. Dan kan je niet wisselen via de decoder lijkt me.
Dat zou kunnen, maar ik heb alleen gratis ESPN,geen pluspakket.
Dat ik kan wisselen en weer terug,dat is voor mij het belangrijkste.
Ik ga het testen als de competitie straks stil ligt.
@Maja_ na die afbeelding heel veel lege regels (Enters).
@Maja_ na die afbeelding heel veel lege regels (Enters).
Hmm, aan de ‘achterkant’ van het forum zie je ze niet, maar aan de voorkant wel inderdaad, aangepast!
@Maja_ Komt er nog nieuws over het niet kunnen wisselen via de ontvanger, of blijft dat onopgelost?
Ik heb van anderen gehoord, met dezelfde type ontvangers,dat zij ook niet meer kunnen wisselen via de ontvanger.
Ik controleer het nu om de paar dagen, uit nieuwsgierigheid, maar als het definitief niet terugkomt, kan ik dat achterwege laten.
Zoals gezegd, geen ramp.
Met die vraag kom ik niet echt verder bij de mensen die over KPN Compleet gaan, dus ik ga nog een poging wagen bij de mensen die over de software van de tv-ontvangers gaan!
Goedemiddag,ik kan alleen maar ESPN uitzetten en dus niet wisselen….Krijg netjes een mail...Bevestiging van uw wijziging en gelijk daarna een mail met De voordelen van klantnummer…. zijn veranderd...Dit voordeel krijgt u erbij Gratis ESPN compleet...Maar dat wil ik helemaal niet ik wil het Pluspakket.Maar krijg het niet voor elkaar zouden jullie het om kunnen zetten voor mij?
Mvg Remco
Als je KPN compleet hebt,kun je wisselen via de app of via de site.
Via de tv ontvanger wil (momenteel) niet.
Via de tv ontvanger wil (momenteel)
ja ik heb compleet inderdaad maar het is absoluut niet mogelijk heb alle mogelijkheden al geprobeerd.
ja ik heb compleet inderdaad maar het is absoluut niet mogelijk heb alle mogelijkheden al geprobeerd.
In de app zie ik het nu ook niet meer staan,maar volgens die zelfde app,moet het wel lukken via de site"mijn kpn"
In de app zie ik het nu ook niet meer staan,maar volgens die zelfde app,moet het wel lukken via de site"mijn kpn"
Nou niet dus vandaar mijn vraag hier ♂️
Ik heb even gekeken en het moet werken,jij krijgt geen andere website te zien dan ik.
Al is het wel iets anders dan staat aangegeven.
Je logt in op de site mijn kpn,dan ga je bovenaan naar producten en dan bovenaan naar "bekijk uw voordelen".
Je ziet dan welk gratis pakket je hebt en rechts staat een schuin streepje,pennetje,als je daar op klikt kun je het wijzigen.
Eerst stond er kalendermaand, nu staat er 1X per 31 dagen.
Als je aan alle voorwaarden voldoet,moet het lukken.
Ook dat klopt inderdaad heb ik ook gezien…maar dan krijg ik het bericht uw keuze is niet gewijzigd ♂️Dus er is echt wat mis
Ik kan het bij mij niet doorzetten, want ik wil nu niet wisselen.
Ik weet wel uit het verleden, dat je na het wijzigen, de wijziging nog wel moet bevestigen.
Als je dat ook hebt gedaan en het werkt nog niet,dan houdt het voor mij op.
Je kunt natuurlijk ook even bellen met KPN, is het zo geregeld.
Uiteraard mag je de laatste maand niet al een keer gewisseld hebben,dan wil het niet.
Wat raar dat het bij jou niet lukt @remcow
Ik kijk graag even of ik het wél voor elkaar krijg! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan
Wat raar dat het bij jou niet lukt @remcow
Ik kijk graag even of ik het wél voor elkaar krijg! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan
Ik heb het ingevuld de laatste 3 cijfers zijn ***
Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy
Hier hetzelfde probleem wisselen niet mogelijk van espn naar plus pakket werkt niet meer vorige maand nog wel nu niet meer via tv app en site op de site krijg je wel de optie wisselen maar even later de boodschap wijziging niet doorgevoerd
Hoi, @Martinmeinsma1 . Is je laatste wisseling korter dan 31 dagen geleden? Dan zul je nog even moeten wachten.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.