Er staan al diverse topics hier over kpn compleet, maar toch begin ik een nieuwe.
Ik heb contact gehad met de klantenservice via Messenger en ook via de telefoon.
Maar beiden kunnen geen uitsluitsel geven en op de website van KPN staan verschillende berichten over compleet, ook oude waar nog over fox wordt gesproken!!
Ik lees dat je niet meer kunt kiezen voor gratis ESPN bij KPN compleet, alleen nog voor het pluspakket, maar elders staat weer,dat je alleen nog maar 5 euro entertainment korting krijgt,geen gratis zender meer.
Ik heb nu gratis ESPN twv 12.99 en wil dat volgende week wisselen voor het pluspakket, omdat de competitie dan 3 weken stil ligt,dat deed ik elk jaar,ook in de zomer, zonder problemen.
Dit kon simpel via de TV of anders via de app.
Beide kan niet meer,het kan alleen nog via de website, maar ik wil wel de garantie dat ik het in januari weer kan omdraaien, zoals in het verleden, maar dat kan tot nu toe niemand mij garanderen en ik kreeg het advies om voor de zekerheid dan maar niet te wisselen .
Graag heb ik zwart op wit,hoe het nu zit.
En als het wel zonder risico kan,waarom kan dat dan niet meer via de tv en de app?,dat was juist ze eenvoudig, zoals kpn het zelf noemde.