Skip to main content
Beantwoord

Kan ik in Combivoordeel level 3 gratis Netflix krijgen?

• 16 juni 2025
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik zit in level 2 en heb 7 punten. Ik heb ook al een Netflix Standaard abonnement en heb nog 5 euro korting. Nu wil ik ook videoland via KPN aanschaffen. Dit leverd dan 1 punt extra op en kom ik met 8 punten op level 3. Kan ik nu Netflix Standaard omdat ik nu in level 3 ben gekomen gratis krijgen?

Beste antwoord door ikheetjeff

Hoi ​@Janalbertes, kortingen zijn altijd leuk! Een beetje spelen met de levels en je krijgt er weer iets leuks voor terug. 

Het valt me op dat je over twee verschillende dingen spreekt. Het is goed om te weten dat het of de combivoordelen (met levels) is of je oude entertainmentkorting van 5 euro. Die 5 euro korting vervalt als je iets (maakt niet uit wat) wijzigt aan je abonnement. 

Als je nu 7 punten hebt, hoef je inderdaad maar één entertainmentdienst (Videoland) toe te voegen en dan krijg je een punt extra en upgrade je naar level 3. Stel je kiest dan als Keuzevoordeel gratis Netflix Standaard, dan hoef je die 13,99 euro niet te betalen maar telt het wel als punt en blijf je dus op 8 punten.

Bekijk origineel

3 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1143 reacties
  • Antwoord
  • 16 juni 2025

Hoi ​@Janalbertes, kortingen zijn altijd leuk! Een beetje spelen met de levels en je krijgt er weer iets leuks voor terug. 

Het valt me op dat je over twee verschillende dingen spreekt. Het is goed om te weten dat het of de combivoordelen (met levels) is of je oude entertainmentkorting van 5 euro. Die 5 euro korting vervalt als je iets (maakt niet uit wat) wijzigt aan je abonnement. 

Als je nu 7 punten hebt, hoef je inderdaad maar één entertainmentdienst (Videoland) toe te voegen en dan krijg je een punt extra en upgrade je naar level 3. Stel je kiest dan als Keuzevoordeel gratis Netflix Standaard, dan hoef je die 13,99 euro niet te betalen maar telt het wel als punt en blijf je dus op 8 punten.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8634 reacties
  • 17 juni 2025

Hoi ​@Janalbertes , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Ik kan weinig toevoegen aan bovenstaand antwoord van ​@ikheetjeff en zodoende heb ik zijn bericht ook gemarkeerd als 'best answer'. Ga er vanuit dat je hiermee weet waar je aan toe bent maar mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan vooral weten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 juli 2025

Bedankt voor de duidelijke uitleg. Ik ga dit binnenkort zeker doen. 

Reageer