Skip to main content
Beantwoord

Kan ik korting krijgen op Netflix Premium met level 3 Combivoordeel?

• 28 maart 2025
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Andre Hut
Deelnemer

Ik heb leven 3 kpn

En entertainment korting 5euro op netflix premium.

Nu kan ik gratis bij leven 3 netflix basis krijgen maar kan ik die dan oom weer upgraden naar premium zodat ik alleen het verschil betaal tussen basis en premium.

En ka  ik dan de entertainment korting voor iets anders gebruiken of hoe zit dat?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Andre Hut 

Als je in Level 3 zit van de nieuwste combivoordelen, dan krijg je géén entertainment korting meer van 5,- op een streamingdienst naar keuze.
Daarnaast krijg je bij Level 3 Netflix Standaard zonder reclame dus.
Wil je graag voor Netflix Premium gaan, dan kun je dat zelf aangeven, zodra je kiest voor Netflix Standaard in Level 3, je betaald dan het verschil zelf bij.

Het verschil tussen Netflix Standaard en Netflix Premium is 5,- euro, en die brengt KPN dan elke maand in rekening op jouw maandelijkse factuur.
Het is dus niet zo, dat je daar bovenop nog eens de entertainment korting krijgt van 5,- euro, zodat ook Netflix Premium voor jouw gratis zou worden.

Deze korting (entertainment korting) is volledig komen te vervallen bij de vernieuwde combivoordelen met de 3 levels.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Andre Hut 

Als je in Level 3 zit van de nieuwste combivoordelen, dan krijg je géén entertainment korting meer van 5,- op een streamingdienst naar keuze.
Daarnaast krijg je bij Level 3 Netflix Standaard zonder reclame dus.
Wil je graag voor Netflix Premium gaan, dan kun je dat zelf aangeven, zodra je kiest voor Netflix Standaard in Level 3, je betaald dan het verschil zelf bij.

Het verschil tussen Netflix Standaard en Netflix Premium is 5,- euro, en die brengt KPN dan elke maand in rekening op jouw maandelijkse factuur.
Het is dus niet zo, dat je daar bovenop nog eens de entertainment korting krijgt van 5,- euro, zodat ook Netflix Premium voor jouw gratis zou worden.

Deze korting (entertainment korting) is volledig komen te vervallen bij de vernieuwde combivoordelen met de 3 levels.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 2764 reacties
  • 31 maart 2025

Hey ​@Andre Hut. Heb je zo voldoende aan het antwoord van ​@Michel.uit.Arnhem ? Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. 

Andre Hut
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 31 maart 2025

Ja heb mijn instlling veranderd naar de korting van nu dus de nieuwe korting scheelt uiteindelijk meer.

Iig bedankt voor de andwoorden