Skip to main content
Beantwoord

Kan ik met mijn Simyo simonly abonnement(en) ook Combivoordeel krijgen?

• February 4, 2025
  • 4 reacties
  • 633 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een KPN compleet pakket en een Simyo simonly abonnement. Ik krijg geen Combivoordeel op de betreffende pagina. Moet ik per se overstappen naar KPN mobiel om gebruik te kunnen maken van Combivoordeel?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@wizx20, goede vraag!

Onze nieuwe Combivoordelen gelden wel voor XS4ALL of oud-Telfort abonnementen, niet voor Simyo helaas. Voor Simyo abonnementen is er Simyo Compleet, als je ook internet thuis van KPN hebt.

Wil je graag gebruik maken van Combivoordeel bij KPN, dan kan je er inderdaad voor kiezen om over te stappen naar een mobiel abonnement van KPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 4, 2025

Ja. 

• February 4, 2025

Ja.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 4, 2025

Beste ​@wizx20 je hebt al combivoordeel bij je Simyo abo omdat je ook klant van KPN bent.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@wizx20, goede vraag!

Onze nieuwe Combivoordelen gelden wel voor XS4ALL of oud-Telfort abonnementen, niet voor Simyo helaas. Voor Simyo abonnementen is er Simyo Compleet, als je ook internet thuis van KPN hebt.

Wil je graag gebruik maken van Combivoordeel bij KPN, dan kan je er inderdaad voor kiezen om over te stappen naar een mobiel abonnement van KPN.