Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn Combivoordeel meenemen naar een nieuw adres?

• September 29, 2025
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik wil overstappen naar Mobiel van KPN. Daarbij zou ik  nu recht hebben op Combivoordeel vanuit het Internet-abonnement vanuit het abonnement van mijn ouders.

Begin volgend jaar ga ik op mijzelf wonen, ook daar ga ik een abonnement nemen voor KPN Internet. Kan ik t.z.t. mijn Combivoordeel overzetten naar een ander abonnement/meenemen met mijn verhuizing? Dan zou het dus weer losgekoppeld moeten worden van het abonnement van mijn ouders.

Alvast bedankt voor de hulp.

Beste antwoord door Flitsend

Goedemiddag ​@RenzoT 

Zeker kan dat. Je hebt recht op combivoordeel als je een mobiel en thuis abonnement op hetzelfde adres hebt. Zodra je op jezelf woont en een actieve mobiel en thuis aansluiting hebt van KPN heb je gewoon weer recht op combivoordeel. Belangrijk is dan wel dat je je mobiele abonnement gaat verhuizen van het adres van je ouders naar je eigen adres. Dit kun je aangeven in de MijnKPN app of door even met KPN te bellen op 0800-0402. 

Meer informatie kun je vinden op https://kpn.com/combivoordeel

Succes met de verhuizing!

3 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • September 29, 2025

Goedemiddag ​@RenzoT 

Zeker kan dat. Je hebt recht op combivoordeel als je een mobiel en thuis abonnement op hetzelfde adres hebt. Zodra je op jezelf woont en een actieve mobiel en thuis aansluiting hebt van KPN heb je gewoon weer recht op combivoordeel. Belangrijk is dan wel dat je je mobiele abonnement gaat verhuizen van het adres van je ouders naar je eigen adres. Dit kun je aangeven in de MijnKPN app of door even met KPN te bellen op 0800-0402. 

Meer informatie kun je vinden op https://kpn.com/combivoordeel

Succes met de verhuizing!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 29, 2025

Beste ​@RenzoT als jij op jezef gaat wonen, kan de situatie thuis veranderen aangaande combivoordeel, dat past KPN automatisch aan.

Als jij op jezelf woont en je hebt recht op combivoordeel krijg je dat vanzelf en anders in MijnKPN even activeren.

Van verhuizen van combivoordeel is dus geen sprake.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 29, 2025

Beste ​@Flitsend en ​@JanD, dank voor jullie reacties! Voor mij is alles opgehelderd.

Fijne avond!