Skip to main content
Beantwoord

Kan ik Netflix gratis installeren op meerdere KPN TV+ abonnementen?

• February 11, 2025
  • 7 reacties
  • 131 keer bekeken

We hebben van KPN 2 KPN TV+, mobiele telefoon abonnementen, internet en vast bellen.

Op 1 KPN+ heb ik als cadeau gratis Netflix  kunnen installeren, kan ik ook Netflix op mijn andere TV+ gratis installeren?

Via de site van KPN kom ik er niet uit.

Wie heeft hier een antwoordt op voor mij?

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@wenm54, ik denk ook graag mee. 

Ik vermoed dat je een internetabonnement bij ons hebt met 2 TV+ boxen. Klopt dit? Zo ja, dan kun je op beide boxen Netflix installeren en met je account inloggen. Als je Netflix Basic hebt kun je op 1 scherm tegelijk kijken, met Netflix Standaard op 2 schermen en met Netflix Premium op 4 schermen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 11, 2025

Hallo ​@wenm54 heb je het al geprobeerd?

Als je Netflix basic hebt, moet het sowieso al kunnen, al kan je dan slechts op één device tegelijk kijken.

• February 11, 2025

We hebben van KPN 2 KPN TV+, mobiele telefoon abonnementen, internet en vast bellen.

Wat een rare zin is dit. Waar heb je er 2 van?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Hi ​@wenm54, ik denk ook graag mee. 

Ik vermoed dat je een internetabonnement bij ons hebt met 2 TV+ boxen. Klopt dit? Zo ja, dan kun je op beide boxen Netflix installeren en met je account inloggen. Als je Netflix Basic hebt kun je op 1 scherm tegelijk kijken, met Netflix Standaard op 2 schermen en met Netflix Premium op 4 schermen. 

• Auteur
  • February 11, 2025

De omschrijving van Alex klopt, heb het eerder al geprobeerd Netflix basis te activeren op de andere TV+box en is niet gelukt. 

• February 11, 2025

Je moet ook niet activeren. Je moet gewoon inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord.

Net als dat je online op de website van Netflix doet als je achter de laptop zit. Heb je dat al eens geprobeerd? Lukt dat? Op de laptop Netflix kijken? 

• Auteur
  • February 11, 2025

Dankjewel ga het staks proberen 

• Auteur
  • February 11, 2025

Gelukt, dank voor de reacties