Skip to main content
Beantwoord

Kan ik ook data delen met een Unlimited abonnement?

  • 26 June 2024
  • 3 reacties
  • 18 keer bekeken

Wanneer ik een Unlimited abonnement heb kan ik 75 Gb delen met een ander abonnement. Maar kan dat delen ook met een ander Unlimited abonnement op hetzelfde adres waardoor ik in Europa door te delen dubbele data heb? Ik zal het schetsen met een voorbeeld: zowel mijn vrouw als ik hebben een Unlimited abonnement, zij heeft 75 Gb in de EU en krijgt van mij ook 75 Gb. Zij heeft daarmee 150 Gb. En andersom doen we dat dan ook. Dus samen hebben we dan 300 Gb.

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag origineel topic]

Wanneer ik een Unlimited abonnement heb kan ik 75 Gb delen met een ander abonnement. Maar kan dat delen ook met een ander Unlimited abonnement op hetzelfde adres waardoor ik in Europa door te delen dubbele data heb? Ik zal het schetsen met een voorbeeld: zowel mijn vrouw als ik hebben een Unlimited abonnement, zij heeft 75 Gb in de EU en krijgt van mij ook 75 Gb. Zij heeft daarmee 150 Gb. En andersom doen we dat dan ook. Dus samen hebben we dan 300 Gb.

Nee. Volgens mij werkt dat niet. U kunt geen data delen naar een Unlimited abonnement.

Stel u heeft een zoon of dochter met een 10 GB data abonnement, dan kunt u beide daar naar toe delen. Dan heeft hij/zij 160 GB data.


Helaas, die truc werkt niet 😅

Heb je een Unlimited data abonnement? En ben je door je 75 GB EU bundel heen? Dan kun je geen MB's van iemand anders ontvangen. Je kunt dan altijd een extra NL-EU bundel bijkopen. 

Alleen niet-unlimited abonnementen op hetzelfde adres kunnen MB’s ontvangen.


Dank voor de reactie. De website van KPN is dus niet helder. Daar spreekt men over abonnementen en daar wordt Unlimited niet uitgesloten. Ik ga er dus maar van uit dat mijn gedachte niet gaat werken


Reageer