Skip to main content

Wij hebben 4 mobiele nummers binnen ons KPN-abonnement en delen maandelijks GB's.

Nu gaat mijn dochter naar een land buiten de EU waar ik een aparte bundel voor heb aangeschaft van 2Gb (€19,99). 

Hoe kan ik deze bundel delen met het telefoonnummer van mijn dochter? 

 

 

Heb je die bundel wel aangeschaft vanaf het nummer van jouw dochter?
Dan hoef je toch niet te delen? Als de bundel op jouw nummer staat kan dat namelijk niet.

Kan ik ook MB's delen uit een buitenlandbundel?

Het is niet mogelijk om MB's te delen vanuit een extra aangeschafte buitenlandbundel. Gedeelde MB's uit je normale databundel zijn wel in heel de EU te gebruiken.

bron: 

 


Ik heb de bundel vanaf mijn telefoon gekocht, vanuit mijn account, met het idee om ze vervolgens over te zetten naar mijn dochter's telefoon. Zo werk ik ook met “normale” extra bundels.

Maar daar zit blijkbaar het probleem.

Ik moet dus via de telefoon van m'n dochter inloggen en dan die extra bundel kopen.


Ja, gewoon via de telefoon van je dochter een sms “bundel AAN” naar 1266 sturen.

Wat betreft de bundel op jouw toestel moet je wachten tot die ongebruikt verlopen is na 31 dagen.
Dan zal KPN die uitgave wel vergoeden. Dat kan via 0800-0402 of hier via een moderator.
Plaats daarvoor alvast je gegevens in je forumprofiel met je 06-nummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”, dan kan een KPN moderator met je meekijken.

 

edit:  tekst aangepast (sms “xxxbundelxxxx AAN”)


Bedankt Ruud!

Nog één vraag: de tekst naar 1266 is echt milet die kruisjes vóór en ná bundel?

Groet, een tevreden KPN klant en medewerker


Nee, dat was een willekeurige tekst.

Ik denk dat het iets wordt als Sms VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266