Skip to main content
Beantwoord

Kan Netflix niet kiezen als cadeau na opzeggen bij Netflix zelf

• February 20, 2025
  • 1 reactie
  • 88 keer bekeken

Ik heb mijn huidige abonnement opgezegd bij Netflix, dat is ook vandaag ingegaan. Wil gebruik maken van de optie om het gratis toe te voegen (cadeau i.v.m. level 3) maar dat lukt dus niet, krijg de melding: Je hebt Netflix via de Netflix app op je tv-ontvanger besteld. Zeg deze eerst op bij Netflix. Activeer nadat je abonnement is gestopt hier je Netflix cadeau.

Kan de keuze balk niet gebruiken, deze blijft grayed out. Hoe dit op te lossen? 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Ytse, het is wat drukker op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn.

Ik lees dat je Netflix als Combivoordeel probeerde aan te zetten. Is dat intussen gelukt? Was het misschien net iets te snel na het stoppen van je Netflix abonnement?

Je zou gewoonlijk hier jouw level kunnen bekijken en dan je voordelen kunnen kiezen. Lukt het via die weg? En zo niet, laat je dan precies weten welke stappen je wel kunt doen en waar je op vastloopt? Eventuele screenshots (zonder persoonlijke gegevens) zijn ook altijd handig :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Ytse, het is wat drukker op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn.

Ik lees dat je Netflix als Combivoordeel probeerde aan te zetten. Is dat intussen gelukt? Was het misschien net iets te snel na het stoppen van je Netflix abonnement?

Je zou gewoonlijk hier jouw level kunnen bekijken en dan je voordelen kunnen kiezen. Lukt het via die weg? En zo niet, laat je dan precies weten welke stappen je wel kunt doen en waar je op vastloopt? Eventuele screenshots (zonder persoonlijke gegevens) zijn ook altijd handig :)