Skip to main content
Beantwoord

Kan Netflix nog steeds niet toevoegen als Combivoordeel

• March 30, 2025
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb op 24 februari het Netflix abonnement bij Netflix stopgezet, omdat ik het als combivoordeel gratis kan krijgen, maar kan het nog steeds niet aanzetten. Heb al een factuur ontvangen waar Netflix niet meer op staat en had begrepen dat je 30 dagen moet wachten na stopzetten abonnement. Die zijn inmiddels voorbij, maar kan Netflix standaard nog steeds niet toevoegen. Hoe lang gaat dit duren voordat het wel kan?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Diana de P, welkom op de community. Als Netflix inmiddels niet meer op jouw factuur staat zou je het toe moeten kunnen voegen, maar dat lukt nog niet dus? Dan kan het zijn dat het een duwtje moet krijgen aan onze kant. Zou je jouw profiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kan ik dat voor je bekijken.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch door te geven kan dat ook, via onze site kan je daar een terugbelafspraak voor maken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 1, 2025

Hoi ​@Diana de P, welkom op de community. Als Netflix inmiddels niet meer op jouw factuur staat zou je het toe moeten kunnen voegen, maar dat lukt nog niet dus? Dan kan het zijn dat het een duwtje moet krijgen aan onze kant. Zou je jouw profiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kan ik dat voor je bekijken.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch door te geven kan dat ook, via onze site kan je daar een terugbelafspraak voor maken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 1, 2025

Bedankt voor je reactie, onderstaande foto is wat ik zie als ik Netflix standaard wil toevoegen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 1, 2025

Ik heb inmiddels zelf gebeld en het is via een omweg opgelost. 

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het gelukt is ​@Diana de P! Ik denk dat zij dezelfde optie hebben gedaan die ik in gedachten had, maar doordat je je profiel nog niet had ingevuld heb ik de kans niet gekregen 🙂

Veel kijkplezier alvast weer! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.