Skip to main content

Keuzevoordeel nog niet doorgevoerd, ook nog geen mail over gehad

• June 6, 2025
  • 8 reacties
  • 54 keer bekeken

Gisteren keuzevoordeel gewijzigd, maar het is nog niet doorgevoerd.

Heb er ook geen e-mail over gehad nog.

Al staat er ook als het verwerkt is krijg je een e-mail:) maar normaal gaat het sneller.

Tenminste dat is mijn ervaring.

Verbaasde me überhaupt al dat ik keuzevoordeel alweer kon wijzigen, omdat ik het volgens mij nog niet zolang geleden had ingesteld. 

Anyway, kan het wat langer duren, een paar dagen ? Of is er dan misschien iets anders aan de hand?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• June 10, 2025

Inmiddels, vandaag, afgehandeld.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Robkc, dat is een goede timing. Je topic is nu aan de beurt en het is net toevallig opgelost 🙂 Had je de mail vandaag ontvangen dat het Combivoordeel actief is geworden? Of stond die bijvoorbeeld in de spam map?

• June 10, 2025

Hoi ​@Robkc, dat is een goede timing. Je topic is nu aan de beurt en het is net toevallig opgelost 🙂 Had je de mail vandaag ontvangen dat het Combivoordeel actief is geworden? Of stond die bijvoorbeeld in de spam map?

Nee vanmorgen, kwamen de e-mails binnen. En is de wijziging ook doorgevoerd.

Er stond ook in dat het “openen pakket”  was gestopt, waarbij ik denk dat ze het opnemen pakket bedoelen, dus ik was iets in de war:-) maar alles is goed doorgevoerd. Het opnemen pakket is ook weer gratis inmiddels, omdat ik nu weer een level hoger zit. Eind goed, al goed.

Jasper van KPN
Moderator

Het openen pakket is een bijzondere inderdaad, dat moet aangepast worden 🙂 Heb je een screenshot voor me waar dat op staat? Dan kan ik die daarmee doorgeven. Gelukkig is het bij jou nu allemaal opgelost en kan jij alles wat je met jouw voordelen moet kunnen!

• June 11, 2025

• June 11, 2025

Twee voorbeelden hier boven, waarin het “openen pakket” voorkomt 

Jasper van KPN
Moderator

Dank je voor de screenshots! Daar klopt het duidelijk niet inderdaad.

Ik heb dezelfde mailtjes er ook aan deze kant bij gepakt om het te vergelijken, en daar zie ik gek genoeg wel 'Opnemen pakket’ staan. Het lijkt geen algemeen probleem te zijn waar het verkeerd wordt geschreven, maar iets wat eenmalig niet goed ging. Ik ga er vanuit dat je het in volgende berichten niet weer ziet staan.

• June 11, 2025

Dank je voor de screenshots! Daar klopt het duidelijk niet inderdaad.

Ik heb dezelfde mailtjes er ook aan deze kant bij gepakt om het te vergelijken, en daar zie ik gek genoeg wel 'Opnemen pakket’ staan. Het lijkt geen algemeen probleem te zijn waar het verkeerd wordt geschreven, maar iets wat eenmalig niet goed ging. Ik ga er vanuit dat je het in volgende berichten niet weer ziet staan.

We gaan het zien, het is voor mij  ook geen bewuste keuze geweest om het opnemen pakket te kiezen of te laten vervallen als voordeel optie. Het kwam door verandering van level 2 naar level 1. Of een verandering van keuzevoordeel, waardoor het opnemen pakket er uit viel.

Mocht ik het nog eens voorbij zien komen, zal ik het laten weten hier.