Skip to main content

Ik wil gewoon mijn klachten kwijt en daarover mailen. Iedere keer word ik naar een andere plek geleid. Waardeloos! Noemen jullie dit klantenservice?!

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Heeft u een probleem wat opgelost moet worden of echt een klacht?


Klachten! 

 

  1. Al maanden geen 5 euro korting meer ondanks dat ik een XS4All abonnement heb …
  2. Een iphone bij jullie gekocht en geretourneerd. Wordt op een onbegrijpelijke manier gecrediteerd, zelfs de helpdesk collega kwam er niet uit. U wordt teruggebeld … Moet nog steeds gebeuren.
  3. Een volledig klant-onvriendelijke site waar je nergens uitkomt. Ik ga mijn iphone 12 wel ergens anders kopen en mijn abonnementen opzeggen. 

Echt bizar hoe jullie met het begrip klantenSERVICE omgaan!

 


Nou helder toch?! Een medewerker gaat dit over een paar dagen oppakken en die lost het probleem op. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Klachten! 

 

  1. Al maanden geen 5 euro korting meer ondanks dat ik een XS4All abonnement heb …
  2. Een iphone bij jullie gekocht en geretourneerd. Wordt op een onbegrijpelijke manier gecrediteerd, zelfs de helpdesk collega kwam er niet uit. U wordt teruggebeld … Moet nog steeds gebeuren.
  3. Een volledig klant-onvriendelijke site waar je nergens uitkomt. Ik ga mijn iphone 12 wel ergens anders kopen en mijn abonnementen opzeggen. 

Echt bizar hoe jullie met het begrip klantenSERVICE omgaan!

 

Wat betreft pun1: is het nog wel goed gekoppeld in MijnXS4ALL?

 


Typisch KPN reactie. Over een paar dagen oppakken … waardeloos!


Hoi @Jan Veenendaal ,

@Joep1965  en @Edwin_Merks  zijn gewoon klanten net zoals ik.
Wij zijn geen medewerkers van KPN.
De twee voorgenoemde hebben technische kennis in huis, ik beslist niet.
Ben voor het leuk hier.

Dus wat dat betreft is het geen typische KPN reactie.
eerder een reactie van mensen die bereid zijn om je verder te helpen.

Goed typisch een reactie van iemand die er vanuit gaat dat hij de enige is die geholpen moet worden.
Er zijn er nog meer die hulp nodig hebben.
Het gaat zeker niet allemaal goed bij KPN, maar de KPN medewerkers op het Forum doen hun best.
Meer dan dat zou ik zeggen.

Heb een fijne dag


Nou ik ben niet van kpn maar gewoon een klant die je helpt.  Tjonge hoe negatief kan een mens zijn.


Typisch KPN reactie. Over een paar dagen oppakken … waardeloos!

Ik ben zelfs geen KPN-klant maar een klant van XS4ALL die jou probeert te helpen. Niet gewenst? 

Prima. Succes verder!


Vraag toch niet om te reageren. Bemoei je er niet mee!


Hoi @Jan Veenendaal  en andere, 

Ja @Jan Veenendaal  dan moet je verderop.
Hier mag iedereen zich bemoeien, ook met jou.
Openbaar Forum @Jan Veenendaal .

Even bellen misschien ?
O nee dat werkt ook niet.

 


Vraag toch niet om te reageren. Bemoei je er niet mee!

Pardon?? Dat zal ik na dit bericht ook niet meer doen. Je wilt blijkbaar alleen klagen, onbeschoft zijn en niet worden geholpen.

Prima. Bel naar 0800-0402 en vraag naar de afdeling opzeggingen. Probleem opgelost!!


Hi @Jan Veenendaal, jammer om te lezen dat het allemaal niet soepel verlopen is. Ik kan me voorstellen dat je daardoor gefrustreerd raakt. Echter is het forum een openbaar medium, waardoor andere forumbezoekers (met de beste bedoelingen) in jouw topic kunnen reageren. Ik wil je vragen om de toon vriendelijk te houden, dit staat ook in onze huisregels.

Het betreft dus €5 korting die je al een tijd mist, en ik begrijp dat je daarnaast wel een creditering ontvangen hebt op het geretourneerde toestel, maar dat dit niet duidelijk was? Kan je me meer vertellen over de situatie? Dan kijk ik graag naar wat ik voor je kan doen. Vul je dan ook meteen je gegevens in je forumprofiel in?


Ik heb helemaal geen behoefte hier op het forum te zijn. Is mijn laatste mogelijkheid om in contact te komen met KPN.

Waarom is er niet gewoon makkelijk een telefoonnummer of een email adres te vinden op de site? Lees de site eens kritisch.

Waarom zeggen de mensen van de klantenservice dingen toe, die ze niet nakomen?

Waarom wordt een telefoon gecrediteerd voor een ander bedrag dan ik er voor betaald heb. Zelfs de medewerker komt we nier uit maar zegt van de afdeling financiën dat ik het maar moet geloven …

 

Bizar

 

 


Wat betreft het profiel … moet toch te zien zijn voor kpn, ik ben ingelogd


Kennelijk ook betaalde kpn supporters hier … niets beters te doen de hele dag?


Hoi @Jan Veenendaal ,

Kennelijk ook betaalde KPN supporters hier … niets beters te doen de hele dag?

Maak je dat ook even hard @Jan Veenendaal , of is dat een conclusie die je trekt uit het niets, in dat geval is het ook niets.
Wat heet slim ?  Is dan mijn vraag.


@Jan Veenendaal 

Via Google krijg ik dit bij de zoekterm "klacht KPN"

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/

 

Verder heb je niet veel moeite gedaan om KPN te bereiken. Althans, dat gevoel krijg ik. Via de website is het bellen met KPN niet de eerste optie, maar helemaal verstoppen van een telefoonnummer doen ze niet. Verder is dit een openbaar forum waar klanten en medewerkers jou willen helpen.

 

Misschien even je profiel aanvullen zodat je daarmee toestemming geeft aan een medewerker om in je dossier te kijken

 


Als het nu niet werkt heb ik ook een direct klachten formulier voor je.

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Kennelijk ook betaalde kpn supporters hier … niets beters te doen de hele dag?

………….. Zeg a.u.b. de hele zooi op en ga lekker bij Ziggo klagen..

Met dit gedrag bereik je niets (……..)

Admin: In strijd met de huisregels


Ha @Jan Veenendaal , een forum is bij uitstek een klant-helpt-klant kanaal. We hebben hier een aantal klanten rond lopen die andere klanten fantastisch helpen met hun vragen. Als je dat liever niet hebt, kan je je vraag inderdaad beter via een ander kanaal stellen. Je kunt ons telefonisch bereiken via 0800-0402. Mocht je wel willen dat ik je verder help, dan heb ik je gegevens nodig. Ik mag deze niet aan de hand van jouw KPN ID opvragen in verband met de AVG. Vul nog even je profiel aan, zodat ik er naar kan kijken


Kennelijk ook betaalde kpn supporters hier … niets beters te doen de hele dag?

………….. Zeg a.u.b. de hele zooi op en ga lekker bij Ziggo klagen..

Met dit gedrag bereik je niets (……..)

Admin: In strijd met de huisregels

Tja...die had ik achteraf wel kunnen verwachten. Mijn reactie was wellicht wat primair maar daardoor niet minder gemeend 😉


@Jan Veenendaal Ik hoop dat je iets gekalmeerd bent. Vul je profiel aan en laat een medewerker even met je meekijken.