Beste lezer,
Onlangs ben ik overgestapt naar KPN Internet & TV. Dit heb ik telefonisch via de klantenservice gedaan. Tijdens het gesprek ook besloten om met mijn mobiele abonnement over te stappen, aangezien je dan meer voordeel zou hebben. Tot dusver super. Morgen op 31 okt gaan beide abonnementen in.
Maar dan nu. Afgelopen week heb ik mijn apparatuur voor KPN Internet & TV ontvangen. Ik open de doos, er zit een brief bij met als aanvang: De beste overstap deal OOIT. In deze brief zit een kortingscode voor het overstappen met je mobiele abonnement met een additionele 5 euro korting per maand! Die korting wil ik natuurlijk graag verwerkt hebben in mijn nieuwe abonnement wat morgen in gaat. Klantenservice gebeld: ‘Dat kan alleen als u een nieuw product afsluit’.
Mijn mobiele abonnement is nieuw en gaat pas morgen in, kunnen we dan niet op een andere manier dit aanbod erin verwerken? Ik stap mobiel over naar KPN, samen met Internet & TV. En dan krijg ik bij mijn apparatuur dit aanbod voor mobiel overstappen. Mosterd na de maaltijd? Bijna lullig. Ik vind dat KPN die korting in mijn mobiele abonnement moet verwerken. Ik ben namelijk overgestapt met mobiel, juist naar aanleiding van mijn overstap met Internet & TV!
Kan iemand mij hierin helpen/ondersteunen?
Alvast dank.
Vriendelijke groet,
Nicholas