Skip to main content
Beantwoord

Klopt het wel dat ik op level 1 van Combivoordeel sta?

• April 7, 2026
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Ik heb KPN Thuis, 1 actief KPN mobiel abonnementen en 2 mobiel abonnementen waarvan er 1 vandaag en de ander morgen ingaat. Deze zijn in "Mijn KPN" reeds gekoppeld.

Ik sta nog steeds op niveau 1 voor de combi voordelen, klopt dit wel?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@RaMonster77 ,

Het duurt ongeveer twee werkdagen voordat de administratie van KPN op jouw MijnKPN is bijgewerkt. En dat gaat dan in vanaf morgen wanneer jouw tweede abonnement van start gaat. 

Kortom: De verwachting is dat je komende vrijdag omhoog gaat met jouw level. 

Meer informatie over de verschillende mogelijkheden die je binnenkort hebt, staan hier:

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 7, 2026

Hallo ​@RaMonster77 ,

Het duurt ongeveer twee werkdagen voordat de administratie van KPN op jouw MijnKPN is bijgewerkt. En dat gaat dan in vanaf morgen wanneer jouw tweede abonnement van start gaat. 

Meer informatie over de verschillende mogelijkheden die je binnenkort hebt, staan hier:

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 7, 2026

Dank je wel. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@RaMonster77 welkom hier! Hoe staan de zaken er voor. Ben je omhoog in het niveau? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 9, 2026

Hoi ​@RaMonster77 welkom hier! Hoe staan de zaken er voor. Ben je omhoog in het niveau? 

Dat zou rap zijn. Het tweede mobiele abonnement is gisteren gestart. Zou zomaar morgen aangepast kunnen worden naar level twee. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 13, 2026

Hallo ​@RaMonster77 ,

Inmiddels is het maandag en zou jouw nieuwe level zichtbaar moeten zijn.