Skip to main content
Vraag

Knop voor huishouden aanmaken voor Combivoordeel werkt niet

• April 28, 2026
  • 6 reacties
  • 42 keer bekeken

Hoi allemaal,

Ik loop tegen een probleem aan bij het activeren van Combivoordeel bij KPN.

Ik heb de volgende abonnementen:

• Internet
  • TV-abonnement
  • Mobiel Sim Only abonnement

Nu wil ik Combivoordeel activeren, maar daarvoor moet ik eerst een huishouden aanmaken. Dit lukt helaas niet.

Wat er gebeurt:

• Ik voer mijn klantnummer (van de factuur) en mijn mobiele nummer in
  • De knop “Doorgaan naar jouw overzicht” wordt blauw (dus lijkt actief)
  • Maar als ik erop klik, gebeurt er helemaal niets

Dit probleem heb ik zowel:

• In de app op mijn telefoon
  • In de browser op mijn pc

Heeft iemand dit eerder meegemaakt of weet iemand wat ik nog kan proberen? Of moet dit via de klantenservice opgelost worden?

Alvast bedankt!

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 28, 2026

Hallo ​@BarryBierbuik ,

Het kan ongeveer twee werkdagen duren nadat jouw laatste abonnement is gestart. Maar dan moet het lukken via MijnKPN. Normaal gesproken zie je dan jouw abonnementen al staan. Zo niet, dan kun je zelf koppelen:  

Hoe zet ik Combivoordeel aan?

Mis je toch voordelen? Dan kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN of de MijnKPN app

Combivoordeel

In MijnKPN zie je in welk level je zit, hoeveel punten je hebt én hoeveel je er nog nodig hebt voor het volgende level.

bron: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 28, 2026

Hoi,

Bedankt voor je reactie!

Mijn laatste abonnement is inmiddels al ingegaan op 21-04-2026, dus dat zou ondertussen verwerkt moeten zijn. Toch krijg ik nog steeds de melding:
“Je hebt nog geen producten gekoppeld aan je KPN-ID. Koppel deze eerst, zodat je een huishouden kunt aanmaken.”

Dit is vreemd, omdat ik zowel mijn mobiele abonnement als mijn internet + tv abonnement al gekoppeld heb aan mijn KPN-ID.

Daarnaast werkt de knop om verder te gaan (“Doorgaan naar jouw overzicht”) nog steeds niet — er gebeurt helemaal niets als ik erop klik, zowel in de app als via de browser.

Zou dit handmatig gecontroleerd of opgelost kunnen worden?

Alvast bedankt!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 28, 2026

Ok ​@BarryBierbuik ,

Het alternatief is om het te regelen via de klantenservice.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@BarryBierbuik. Welkom op de community! Is het inmiddels gelukt om het huishouden aan te maken en Combivoordeel te activeren? Mocht het nog niet gelukt zijn, dan kijk ik graag even met je mee. Je kunt in dat geval je postcode, huisnummer en mobiele nummer(s) in je profiel zetten (alleen zichtbaar voor moderators), dan kan ik een poging doen om het voor je na te kijken en in orde te maken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Hoi! Dank je wel voor het meedenken. Inmiddels is het opgelost via een belafspraak 😊 Alles werkt nu zoals het hoort, inclusief het aanmaken van het huishouden en het activeren van Combivoordeel.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 2, 2026

Mooi zo👍 En graag geholpen natuurlijk.