Skip to main content
Beantwoord

Koffievoordeel actie voldoet niet aan de juiste voorwaarden melding

• November 9, 2025
  • 3 reacties
  • 133 keer bekeken

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Hey hey, jullie hebben een actie met Welkomstpakketten bij Koffievoordeel.

Maar ik wil hem bestellen, maar ik voldoe niet aan de voorwaarden. Wat is nu het probleem?

Admin: kortingscode weggepoetst

Beste antwoord door Edu2020

Je hebt het verkeerde pakket gekozen. Het geldt niet voor koffiecups maar alleen voor dit koffiebonenpakket:

In november bestel je een pakket van 1,25 KG topkwaliteit koffie van Lavazza, Illy en Gran Maestro Italiano bij Koffievoordeel! Met de unieke actiecode betaal je €12,99 voor het pakket, en de verzending is gratis!

Als je via mijnkpn naar “voor jou” gaat en dan op dat koffiepakket klikt kom je er vanzelf. 

3 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 9, 2025

@Scubadiverboy1997 Klik op de voorwaarden, wat staat daar? Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat je een korting van 30,-€ op een prijs van 29,95€ kan toepassen.

Forum|alt.badge.img+7
  • Antwoord
  • November 10, 2025

Je hebt het verkeerde pakket gekozen. Het geldt niet voor koffiecups maar alleen voor dit koffiebonenpakket:

In november bestel je een pakket van 1,25 KG topkwaliteit koffie van Lavazza, Illy en Gran Maestro Italiano bij Koffievoordeel! Met de unieke actiecode betaal je €12,99 voor het pakket, en de verzending is gratis!

Als je via mijnkpn naar “voor jou” gaat en dan op dat koffiepakket klikt kom je er vanzelf. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 10, 2025

Klopt. Ik heb deze besteld met de KPN korting. 
Wel fijn om misschien te weten, bij het bestelde pakket kreeg ik nog een coupon voor het gehele assortiment.