Skip to main content

Hoi KPN,

 

Zojuist heb ik en nieuw KPN Mobiel abonnement afgesloten.

Ook heb ik een mail ontvangen dat mijn telfort internet abonnement is verander naar KPN.

maak ik dan ook kans op KPN hussel? 
 

hoor het graag 

 

mvg Soof 

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

@S00f uw nieuwe mobiele abonnement is een Hussel abonnement. 


@S00f uw nieuwe mobiele abonnement is een Hussel abonnement. 

Ja dat klopt maar geldt dan ook de korting? 


@S00f uw nieuwe mobiele abonnement is een Hussel abonnement. 

Ja dat klopt maar geldt dan ook de korting? 

Ja zeker, op dat mobiele abonnement wel ja. Daarop krijgt u 5 euro of € 7,50 husselkorting.

Maar u krijgt bijvoorbeeld geen entertainmentvoordeel op uw internet thuis abonnement als dat nog een oud abonnement is. De factuur van uw internet thuis blijft exact gelijk. Daar veranderd niets aan.

Ik neem tenminste aan dat u internet thuis van KPN (of Telfort) heeft?


@S00f uw nieuwe mobiele abonnement is een Hussel abonnement. 

Ja dat klopt maar geldt dan ook de korting? 

Ja zeker, op dat mobiele abonnement wel ja. Daarop krijgt u 5 euro of € 7,50 husselkorting.

Maar u krijgt bijvoorbeeld geen entertainmentvoordeel op uw internet thuis abonnement als dat nog een oud abonnement is. De factuur van uw internet thuis blijft exact gelijk. Daar veranderd niets aan.

Ik neem tenminste aan dat u internet thuis van KPN (of Telfort) heeft?

Ja klopt ik heb internet in mijn salon aan huis van Telfort de salon heeft het zelfde adres als de woning dus dan heb ik gewoon recht op de korting? 


Hi @S00f, welkom op het KPN Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat jij een salon aan huis hebt met een Telfort vast abonnement en nu een Hussel mobiel abonnement: leuk dat je meerdere producten combineert! Dat levert inderdaad extra voordelen op. Zijn deze voordelen inmiddels al geactiveerd? Je moet hiervan een bevestiging per SMS en mail hebben ontvangen en je kunt het ook terug zien in MijnKPN.
Mocht je er niet zeker van zijn, dan controleer ik het graag voor je. Wil jij je profiel invullen met jouw naam, postcode + huisnummer, 06 nummer en klantnummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou, mij en mijn collega moderators. Geef je een seintje als je dat gedaan hebt?


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat het geregeld is. Zo niet, dan kun jij je alsnog aanmelden voor de KPN Hussel voordelen en anders weet je ons te vinden!


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat het geregeld is. Zo niet, dan kun jij je alsnog aanmelden voor de KPN Hussel voordelen en anders weet je ons te vinden!

Hoi Shyrin,

 

klopt ik kom in aanmerking erop alleen nu doet mijn spotify premium het niet hoe kan dit? 
 

hoor het graag 

 

mvg Soof 


Zonder jouw klantgegevens, is dat gissen. Wil jij je profiel invullen met jouw naam, postcode + huisnummer, 06 nummer en klantnummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou, mij en mijn collega moderators. Geef je een seintje als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik voor je na waarom Spotify Premium het nu doet.


Zonder jouw klantgegevens, is dat gissen. Wil jij je profiel invullen met jouw naam, postcode + huisnummer, 06 nummer en klantnummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou, mij en mijn collega moderators. Geef je een seintje als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik voor je na waarom Spotify Premium het nu doet.

Het is ingevuld 😊


Topper! 
Spotify Premium moet opnieuw geactiveerd worden: ik heb een activatiecode voor je aangevraagd. De code ontvang je vandaag nog, als je het account opnieuw activeert en inlogt met jouw Spotify inloggegevens, dan kun je weer van muziek genieten! Nog even over de Husselkorting: die staat nog niet geactiveerd. Ik wil het graag voor je activeren, maar dan moeten de adresgegevens wel overeenkomen: het mobiele abonnement staat nu geregistreerd op een ander huisnummer. Mag ik dat aanpassen naar het huisnummer wat ingevuld staat in je profiel, zodat ik de Hussel voordelen voor je kan activeren?


Topper! 
Spotify Premium moet opnieuw geactiveerd worden: ik heb een activatiecode voor je aangevraagd. De code ontvang je vandaag nog, als je het account opnieuw activeert en inlogt met jouw Spotify inloggegevens, dan kun je weer van muziek genieten! Nog even over de Husselkorting: die staat nog niet geactiveerd. Ik wil het graag voor je activeren, maar dan moeten de adresgegevens wel overeenkomen: het mobiele abonnement staat nu geregistreerd op een ander huisnummer. Mag ik dat aanpassen naar het huisnummer wat ingevuld staat in je profiel, zodat ik de Hussel voordelen voor je kan activeren?

Oké super dank je wel! 

 

ja dat mag zeker want alles hoort ook op dit adres 😊


Topper! 
Spotify Premium moet opnieuw geactiveerd worden: ik heb een activatiecode voor je aangevraagd. De code ontvang je vandaag nog, als je het account opnieuw activeert en inlogt met jouw Spotify inloggegevens, dan kun je weer van muziek genieten! Nog even over de Husselkorting: die staat nog niet geactiveerd. Ik wil het graag voor je activeren, maar dan moeten de adresgegevens wel overeenkomen: het mobiele abonnement staat nu geregistreerd op een ander huisnummer. Mag ik dat aanpassen naar het huisnummer wat ingevuld staat in je profiel, zodat ik de Hussel voordelen voor je kan activeren?

Oké super dank je wel! 

 

ja dat mag zeker want alles hoort ook op dit adres 😊

Helemaal top alles is geregeld! 
super bedankt voor deze goede en snelle service!