Skip to main content

Goedemorgen

Ik heb een vraagje

ik heb maandag een nieuwe iPhone 13 gekocht in een kpn winkel.

Nu krijg ik een factuur dat het abonnement korting niet meer werkt.

We hebben alles van kpn .

tv internet

Abonnement voor beide smartphone 

Hoe kan dat dan dat de kortingen vervallen.

 

Nog even iets anders

Ik heb er een verzekering bij de IPhone bij gedaan maar die wil ik eigenlijk uit zetten.

Dit lukt nu nog nog niet maar mijn abonnement gaat morgen weer in

Hopelijk u voldoende te hebben geïnformeerd 

 

Gr Marjo V

 

Bellen 


Goedemorgen 

U advies is bellen na KPN

Bedankt voor u reactie

Gr Marjo


Hoi @Mar1960, als jij nog steeds gewoon meerdere abonnementen bij ons hebt, dan blijf je ook in aanmerking komen voor de combivoordelen. Maar het kan wel zijn, als je eerdere abonnement al wat ouder was, dat je voordelen wijzigen. Snelste manier om te laten controleren of alles nog klopt is inderdaad even bellen naar ons (0800-0402, gratis). Verder kun je ook, voor de zekerheid,  het aanmeldformulier voor de combivoordelen (opnieuw) invullen.


Hallo @Mar1960 ,

 

Nog even iets anders

Ik heb er een verzekering bij de IPhone bij gedaan maar die wil ik eigenlijk uit zetten.

Dit lukt nu nog nog niet maar mijn abonnement gaat morgen weer in.

 

Als de verzekeringsperiode in de toekomst ligt, dan de aanvraag voor de verzekering laten annuleren. Is de verzekering al ingegaan?, dan kun je de verzekering per direct opzeggen. Je kunt dit inderdaad via 0800-0402 regelen, maar ook in de KPN-winkel waar je de iPhone hebt gekocht. 
 

Wat betreft het Combivoordeel: meestal gaat automatisch goed. Maar je kunt je ook zelf daarvoor aanmelden. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 


Reageer