Skip to main content

Hoi, ik heb televisie internet, vaste telefoon en mobiel abbonnement (ondertussen sim only) bij KPN. Ik wil eigenlijk mijn sim-only abbonnement bij KPN opzeggen, want deze kost 14 euro terwijl ik elders voor 6 euro terecht kan en bij KPN geen goedkopere sim only kan afsluiten blijkbaar (anders zou ik dat doen). 

Als ik mijn sim only opzeg, krijg ik dan nog wel de combikorting op mijn thuis pakket? Lijkt mij wel, want ik heb nog steeds internet tv, en vast nummer, maar zo niet heft die 5 euro het voordeel van overstappen natuurlijk weer op...

Hallo @LindaLuna 

Bedoel je de €5 Entertainmentkorting, die je krijgt als je mobiel en internet thuis combineert?
Het is een combinatie-korting, dus zonder mobiel vervalt de korting.

https://www.kpn.com/hussel.htm


Ja precies, dus de combikorting is niet geldig bij de combi tv, internet, vaste telefoon? Ik vind het jammer dat ik geen eenvoudigere sim only bij kpn kan kiezen en zo kan besparen… ik heb een sim only van 14,27 euro, en ik schuif al maanden 12.000 mb door… maar bij verval van de combikorting en een nieuwe sim only elders bespaar ik dan maar 4 euro..


Nee, mobiel is een vereist onderdeel van de combi.


Hallo Linda! Welkom op het forum. Je zal als je de korting wilt behouden inderdaad minstens één mobiel abonnement moeten behouden die je dan combineert met jouw vaste abonnement. Dat zijn de voorwaarden die gesteld zijn rond KPN Hussel en ik heb niet de mogelijkheid om daarvan af te wijken vrees ik. Mocht je daar verder nog vragen over hebben dan beantwoord ik die graag voor je!


Ik wil mijn mobiele bundel ook behouden, alleen heeft KPN geen kleinere bundels! Vanaf 15 euro terwijl concurrenten vanaf 4 euro bieden. Gemiste kans. Ik ken ook veel ouderen die een klein pakket willen en dus niet bij jullie zitten.


Ik betaal € 11,50 per maand. Dat is dan voor 150 belminuten en 1 GB data. Dat kon ik vorig jaar eind november afsluiten. 

Maar ja ... als je goedkoper uit wilt zijn, dan moet je niet bij KPN zijn. Eigenlijk ook niet met je thuis abonnement. 


Zie nu geen goedkoper opties..


Hallo @Nick83 

Eigenlijk ook niet met je thuis abonnement. 

Ik monitor dat ook steeds, maar ik kan nergens goedkoper terecht dan bij KPN

Internet 1Gigabit €57,50

TV €10

Vaste telefoon €2

Totaal €69.50 per maand, dat heb ik in deze configuratie nog nergens goedkoper kunnen vinden.

 


Iemand die goedkoop uit wilt zijn neemt geen 1 gbit abonnement. En je moet dit dan vergelijken in combinatie met 1 of 2 mobiele abonnementen. Want die combinatie, daar gaat dit topic eigenlijk over.


Iemand die goedkoop uit wilt zijn neemt geen 1 gbit abonnement. En je moet dit dan vergelijken in combinatie met 1 of 2 mobiele abonnementen. Want die combinatie, daar gaat dit topic eigenlijk over.

Dan komt er in mijn geval nog ongeveer €18 bij voor 2 mobiele abo’s, dus totaal ongeveer €87.50


Die 18 euro voor 2 mobiele abonnement, dat red je nu niet meer bij KPN. Of ik kijk verkeerd...


Die 18 euro voor 2 mobiele abonnement, dat red je nu niet meer bij KPN. Of ik kijk verkeerd...

Hallo @Nick83 , 1 abo 0Mb/150m €6,68 en 1 abo 2Mb/150m €11,75