KPN heeft nu eenmaal lak aan zijn klanten,ook wij wilde overstappen omdat er te veel problemen waren de laatste jaren bij KPN traag internet,digitaliserende TV beelden kortom de monteur zij al eens dit kunnen we hier niet verhelpen u zit te ver van de centrale af.
Dus na de zoveelste klacht maar eens een klacht op een klachten site gezet en ja hoor ik werd gebeld door iemand die in eerste instantie vriendelijk was naar mijn inziens te vriendelijke zo bleek een paar dagen later want toen ik een huissel pakket van 200 MBs had besteld dacht ik dat zoals me was belooft niet met 50 % korting te krijgen maar slechts €15 euro .
Vraag is dan weer,hoe kwam die verkoper van KPN dan op €35 per maand voor de eerste 6 maanden simpel gewoon leugens vertellen en wat bleek je kon niet terug naar je oude contract,was ook niet verteld.
Wat bezield die KPN toch om maar halsstarrig klanten te benaderen as ze weg willen en ze dan ook nog een poot uit te draaien door verkeerde informatie te verstrekken.
Met andere woorden de kortingen die worden gegeven hallen ze eerst bij bestaande klanten op door ze te veel te laten betalen en worden als je weg wil valselijk weer belooft wat dus ook weer niet klopt ik heb hier onder een schema bij gedaan waar je duidelijk kan zien dat wij geen geen 50% korting hebben gekregen
De zaken laf belazeren noem ik dat
dus volgende keer geen KPN of te wel Kapitaal Pluk Nederland meer voor ons als hier geen oplossing voor komt en ja die man die dit heeft afgesloten hoeft niet meer te bellen die kan beter de bijstand ingaan.
Postscriptum: geef bestaande klanten gewoon 50 % korting dan verdienen ze er nog genoeg aan bij de Kapitaal Plukt Nederland
want ik ben geen fan van KPN en al zeker niet als ze iedere keer vragen om ik een bestaande mobiel abbonnement wil oversluten wat me bijna 100% meer kost dan ik nu heb,
Helaas heb ik op het onderstaande schema die 50% hussel korting zou dan €25 euro moeten zijn per maand voor de eerste 6 maanden ook niet vermeld zien staan dus waarom belazeren ze de boel bij KPN ach u weet waar dit voor staat
Abonnement
Product(en) | Maandelijkse kosten |
Hussel Internet 200 Mbit/s | €50,00 |
Opnemen Pakket | €4,99 |
Opnemen Pakket 3 mnd gratis | €-4,99 |
Vast telefoonnummer | €2,00 |
4K TV | €2,50 |
Interactieve TV met een TV-ontvanger | €10,00 |
Actiekorting eerste 6 maanden | €-15,00 |
Totaal | €69,49 |
Totaal incl.kortingen | €49,50 |
Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt