Skip to main content

Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe internet en tv provider en ik heb nu zelf al meerdere sim only abonnementen bij KPN. Ik zag staan op de website dat als je Internet + TV aanschaft je op je huidige mobiele abonnementen tot 7,50 euro korting krijgt. Vallen sim only data abonnementen ook hieronder, of moet je ook een toestelabonnement hebben? En al valt dit er wel onder, hoe kan ik dan zorgen dat ik de korting krijg? Ik heb bij de voorwaarden gekeken maar ik snap het niet helemaal. Er staat ook als ik kijk bij de KPN compleet voorwaarden dat de abonnementen van voor 2 september 2019 moeten zijn maar de abonnementen zijn uit 2020. Als ik met mijn huidige sim only abonnementen zonder toestel internet + tv zou aanschaffen, heb ik dan daardoor geen recht op deze korting?

 

Heel erg bedankt

Hallo @MdK_ ,

Als je nu een data only abonnement afsluit, dan wordt dat automatisch een KPN Husselabonnement. En ja, je komt dan in aanmerking voor korting als je ook minimaal internet-thuis hebt. Dat thuisabonnement wijzigt verder niet. Dat wordt dan niet automatisch ook een Husselabonnement.
 

Dat verkrijgen van de korting kun je hier checken: 

https://shop.kpn.com/mobiel/mobiel-internet

Bij de aanvraag kun je al aangeven dat je die korting wilt hebben. Meestal is dat voldoende, je kunt anders ook nog achteraf die korting aanvragen. (Als jouw nummer bekend is.)

Voor het achteraf aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Lukt het aanmelden niet? Bel dan met 0800-0402.


Hallo @Noordzee,

Heel erg bedankt voor de uitgebreide reactie. Als ik je goed begrijp betekent het dus dat als ik nu nieuwe sim only data abonnementen afsluit ik korting per abonnement krijg, en op mijn huidige abonnementen uit 2020 dat niet mogelijk is, begrijp ik dat goed? Want op de website bij KPN compleet staat dat de abonnementen van september 2019 moeten zijn dus ik neem aan dat ik dan geen korting krijg op mijn huidige abonnementen.


Graag gedaan @MdK_ ,

Zolang je niets wijzigt aan jouw huidige mobiele abonnementen, dan blijven die ongewijzigd doorlopen. Ga je zo’n abonnement verlengen?, dan gelden daarop de huidige KPN Hussel-voorwaarden. Verlengen is nooit verplicht. Je kunt jouw oude abonnementen ook ongewijzigd laten doorlopen. 
 

De voornaamste verschillen tussen Compleet en Hussel: (Pluspakket is tegenwoordig ook bij Hussel gratis als je ook een mobiel abonnement hebt lopen.)

 

 

Â