Skip to main content

Wij hebben mobiel en tv van kpn maar we krijgen nooit de 5 euro korting die beloofd ia als je dus ook een mobiel abbonnemment erbij hebt. En hoe verander ik mijn pakket? We betaalde in november nog 52 euro p.m en nu al 62? Ik vind dit heel veel .

Hoi @Mvdb36. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat je nog geen KPN Hussel voordelen ontvangt. Heb je al een KPN Hussel huishouden aangemaakt op deze pagina? Als dit niet lukt, dan hoor ik dat graag van je. Ik zal dan proberen om jouw Mobiel en Internet/TV abonnement aan te melden. Zou je in dat geval jouw mobiele nummer achter willen laten in ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld van het KPN Forum profiel.


Ik heb nog niets van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om alle abonnementen aan te melden voor de Hussel voordelen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag!


Ja gelukt.!  En kan het zijn dat de rekening van mobiel abbonnement en tv samen op 1 rekening gezet zijn. Wij zijn namelijk in 1 maand tijd van 37 naar 62 euro gegaan? 


Wat goed om te lezen dat het is gelukt. Ik zie dat je de eerste 6 maanden een korting kreeg op het Internet en TV abonnement. Deze kortingsperiode is helaas voorbij en daarom betaal je hiervoor nu een bedrag van €62,50. Daarnaast betaal je nog voor jouw mobiel abonnement.Â