Skip to main content
Vraag

Korting misgelopen door verkeerde ingangsdatum contract

• September 2, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

ik heb al heel lang een vastetelefonie en internet van KPN.

Begin augustus heb ik contact met KPN opgenomen over de mogelijkheid om over te stappen voor naar TV + .  een pakket samengesteld die per 1 augustus in zou gaan. Eerste 6 maanden met korting en daarna het volledige bedrag. MAAR : mijn oud contract loopt af op 5 september. Dit betekent dus dat ik de 6 maanden korting totaal misloop. Ik heb het pas vanochtend gezien in de mail van KPN over het nieuwe contract. Het zou mij verteld moeten worden dat ik pas VANAF 6 augustus een nieuw contract zou mogen aangaan.  Ben zeer teleurgesteld.

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • September 2, 2025

Beste ​@jacc1964 als je bedoelt 6 maanden korting die nieuwe klanten krijgen, die krijg je dus niet, want je bent een bestaande klant.

Normaal gesproken kun je pas je contract aanpassen nà einde contract, in jouw geval dus 5 september en kan je nieuwe contract ingaan op 6 spetember.

Even bellen met KPN 0800 0402, Facebooken of via X of een terugbelafspraak maken, zie link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Het is ook niet slim om nu pas de mail te lezen die een maand geleden al verstuurd is, dan had je toentertijd al meteen kunnen reageren.

Laat s.v.p. de (goede) afloop even weten.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@jacc1964, het veranderen van je pakket en de korting is niet helemaal verlopen zoals je eerst verwacht had lees ik, dat is jammer.

Mijn advies is ook, zoals JanD al noemt, om een belafspraak te maken. Een van mijn collega's belt je terug wanneer het je uit komt en helpt je verder. Hier in de community kunnen we contracten en kortingen helaas niet aanpassen. Ik hoop dat er gauw een goede oplossing gevonden is!