Skip to main content
Beantwoord

Korting op mobiel prive terwijl internet zakelijk is?

• 16 maart 2022
  • 2 reacties
  • 212 keer bekeken

Hallo

Vraagje: Ik wil een zakelijk abonnement afsluiten voor internet, tv en 1 mobiel. Daarnaast wil ik 3 sim only abonnement afsluiten omdat deze prive veel goedkoper zijn. Krijg ik dan ook de korting op de prive abonnementen omdat ik een zakelijk internet abonnement heb of moet internet dan ook perse prive zijn?

Patrick

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door PeterG

Consument, Klein zakelijk en ZZP vallen allemaal onder '’KPN Consument'’ wat de combi voordelen kent.

Groot Zakelijk valt allemaal onder '’KPN Zakelijk'’ wat de combi-voordelen NIET kent.

Dus ja, je kan zakelijk een Hussel internet thuis afsluiten. En 4 mobiele abonnementen op '’privé'’ op hetzelfde adres.

Zolang alles onder KPN Consument valt heb je de combi voordelen ( thuis: gratis pluspakket, op de mobielen korting afh. van de hoogte vh abo)

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
  • 64382 reacties
  • Antwoord
  • 16 maart 2022

Consument, Klein zakelijk en ZZP vallen allemaal onder '’KPN Consument'’ wat de combi voordelen kent.

Groot Zakelijk valt allemaal onder '’KPN Zakelijk'’ wat de combi-voordelen NIET kent.

Dus ja, je kan zakelijk een Hussel internet thuis afsluiten. En 4 mobiele abonnementen op '’privé'’ op hetzelfde adres.

Zolang alles onder KPN Consument valt heb je de combi voordelen ( thuis: gratis pluspakket, op de mobielen korting afh. van de hoogte vh abo)

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 18 maart 2022

Welkom op het forum @PSC! Heb je antwoord op je vraag met de informatie van @PeterG?