Skip to main content
Beantwoord

Korting vaste klanten niet vergelijkbaar met korting voor nieuwe klanten

  • 3 September 2024
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

ik ben al een behoorlijk tijd abonnee bij KPN (voorheen XS4all+Telfort mobiel). door overname.

Mijn huidige abo bestaat uit internet 1gbit / TV met extra pakketten / 2x mobiele telefoons. Ik betaal hier ruim 86euro p/m voor. Ik krijg op dit abo geen extra kortingen (ook omdat ik XS4all+Telfort klant was). Vergelijk ik dit abo met een gelijkwaardige bij Odido, dan bieden zij mij de komende 10 maarden een abo van 30euro. Daarna 2 jaar lang voor 60euro.

Ik wil graag dat KPN mij als trouwe abonnee met een goede korting tegemoet komt.  De laatste korting was 10euro en dan 6maand lang. Eigenlijk een lachertje.

Er wordt ook gezegd dat je daarvoor moet bellen terwijl mailen altijd mogelijk was. Ik wil graag via mail benaderd worden voor kortingen. Het is bij mij al vaker voorgekomen dat kortingen niet zijn doorgevoerd en dat ik via een mail het bewijs had.

Mailen kunt u vergeten. Dat doet KPN niet. 

KPN geeft bestaande klanten geen kortingen die vergelijkbaar zijn met die van nieuwe klanten. Als u dat echt wil, stap dan gewoon over.


Waarom een heel verhaal? Stap gewoon over. KPN gaat je sowieso op voorhand niet mailen op jouw verzoek. En dan ook helemaal niet vanaf het forum. Daarnaast maakt het niet uit hoe lang je wel of geen klant bent. 

Wil je een aanbod van KPN? Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. 

Succes @Leon63!


Hoi @Leon63, de acties voor bestaande en verlengende klanten zijn inderdaad verschillend. Als bestaande klant kan je kijken op deze pagina: www.kpn.com/blijvenloont. Daar kan je zien wat de mogelijkheden zijn als je wilt verlengen.

Via de community hebben wij geen opties met kortingen, dat kan op onze website of telefonisch zoals Raspberry al noemde

Wil je een aanbod van KPN? Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. ​​​​​​

 


Reageer