Skip to main content
Vraag

Kortingscode verlopen vanwege geannuleerde bestelling

  • 8 August 2024
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Op dit moment heb ik alleen internet via KPN. Ik kreeg vorige week een voordeel van KPN voor 55% korting op een 2-jarig mobiel abonnement.

Ik heb de code in de e-mail gebruikt en mijn gegevens ingevuld met mijn identiteitskaart. Kort daarna verloor ik mijn ID.

De levering van de simkaart kwam een ​​paar dagen later en vroeg om mijn ID, die ik niet had. Ze konden me de simkaart dus niet geven.

Ik belde de support en ze annuleerden mijn bestelling en zeiden dat ik een nieuwe bestelling moest plaatsen met een andere ID. Ik heb dat geprobeerd, maar nu kan ik de code niet meer gebruiken omdat deze al gebruikt is. 

Mijn oorspronkelijke bestelling kan ook niet meer worden gereactiveerd. Als ik dit van tevoren had geweten, had ik de levering uitgesteld totdat ik een nieuwe identiteitskaart had ontvangen.

Gisteren kreeg ik nog een e-mail dat mijn voordeel nog steeds wacht om te worden geclaimd. De code is nog steeds onbruikbaar. Is er een manier waarop ik een nieuwe code kan krijgen? 

Voor een snelle reactie kun je beter bellen met de klantenservice 0800 0402  opening tot 18 uur 

@Mike Matusiak


Als ik dit van tevoren had geweten, had ik de levering uitgesteld totdat ik een nieuwe identiteitskaart had ontvangen.

Dat had waarschijnlijk niet eens gekund...


Hallo Mike, dat is inderdaad een ongelukkige samenloop van omstandigheden dan. Ik heb zelf als moderator niet direct een optie om je van deze kortingcode te voorzien. Ik denk dat het inderdaad dan de kortste klap is om even te bellen met 0800-0402. Dan kunnen mijn collega's dat voor je op een rij zetten.


Reageer