Skip to main content
Beantwoord

KPN abonnement elders verlengen

• 15 maart 2025
  • 7 reacties
  • 67 keer bekeken

Als ik bij andere aanbieders mijn kpn abonnement verleng , behoud ik bij kpn dan ook mijn voordelen .

Mij is opgevallen dat de keuze qua toestellen bij kpn beperkt is en ook nig is veel duurder .

Scheelt soms 25/30 euro .

En meer toestel keuze , die ook nog is enorm in prijs verschillen .

En wat houd mij voordeel in als ik verleng , wat mag de gene die mij helpt wel en niet om het voor mij aantrekkelijk te houden .

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@William7542 ,

Het maakt voor de KPN-voordelen (Combivoordelen) niet uit of je bij KPN zelf verlengt of ergens in een winkel. 

Zo’n winkel heeft vaak inderdaad een net iets goedkopere prijs voor bv een telefoon of soms een leuk gratis cadeau. Maar een andere keer is het juist bij KPN aantrekkelijker, je moet dus goed vergelijken.

Bekijk origineel

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37189 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2025

Hallo ​@William7542 ,

Het maakt voor de KPN-voordelen (Combivoordelen) niet uit of je bij KPN zelf verlengt of ergens in een winkel. 

Zo’n winkel heeft vaak inderdaad een net iets goedkopere prijs voor bv een telefoon of soms een leuk gratis cadeau. Maar een andere keer is het juist bij KPN aantrekkelijker, je moet dus goed vergelijken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 15 maart 2025

Ja ben ik ook mee bezig .

Heb voor as week terugbellen afspraak kpn staan , natuurlijk ook is aanhoren wat kpn zelf kan bieden.

Nijg zelf naar de a56  , die beter uit de bus komt dan de S24/25 , en ook nog is absurd in maand termijn zijn als je een betere wil.

Ea is rustig afwachten wat er de komende weken nog komt aan aanbiedingen .

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7759 reacties
  • 17 maart 2025

Goedemiddag ​@William7542 en bedankt voor jouw bericht!

Noordzee schreef:

Hallo ​@William7542 ,

Dit is helemaal juist en daarom heb ik dit antwoord ook gemarkeerd als 'best answer'. Inderdaad is dit even een kwestie van goed vergelijken zodat je voor jezelf de beste keuze hierin kunt maken. Gaat vast helemaal goedkomen en mocht je toch nog vragen o.i.d. hebben, laat het ons dan ook vooral weten :)

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 17 maart 2025

​@Jan van KPN 

Ik word vandaag terug gebeld door een collega van jou .

Dus gaat vast wel goed komen als vaste trouwe klant .

Nadeel , heb al alle voordelen en ea ..dus kijken wat er nog aan mogelijkheden in zit .

Waar ik mijn zinnen wel opgezet heb is de A56 , maar wat ik al zij kijken wat er geboden kan worden.

S25 is prut ..fan edetion serie al helemaal niks dan ellende mee.gehad .

Alles in hogere sigment vind ik kpn er duur in vergeleken bij de conqulega,s .

die ook kpn verlengingen , dus goed kijken en opletten.

Ea even wachten..hoef nog niet te verlengen .

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7759 reacties
  • 19 maart 2025

Hopelijk zijn jullie er uit gekomen ​@William7542!
Die S25 hoor en lees ik altijd goede verhalen over maar jij bent geen fan begrijp ik! Die A56 vind ik ook een leuk toestel, vooral de prijs daarvan bevalt me stukken beter dan de toestellen uit de S-serie ðŸ˜…

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 19 maart 2025

​@Jan van KPN 

Ja het is idd de A56(256 gig) geworden .

Niet alleen om de prijs , maar ook om wat heb je echt nodig .

Ik ben geen gamer ..alleen op de meta S3 vind ik leuk af en toe.

Foto's en filmpjes ..maar ben geen profesional en voor dagelijks gebruik helemal prima.

En eerlijk gezegt ik heb in mijn omgeving nog nooit iemand ongeacht welk toestel horen klagen over gamen op een telefoon of filmpjes en foto,s maken

Wel tussen android en ios .

Maar ook daarin maakt het me niet veel uit ..wat ik wil fotograveren of filmen werkt gewoon goed voor mij .

Voor de gemiddelde huis/tuin/keuken gebruiker een uitstekend toestel van alle gemakken voorzien .

En lang genoeg ondersteuning en updates .

En 99% van gebruikers doen max 2 jaar met hun telefoon, of regeleln al.eerder een telefoon .

dus die 6 tot 7 jaar gaat de de telefoon niet redden.

Toestel ziet er ook chique uit vind ik .., heb nu zelf voor nood ( klaar met ios) een nieuwe A16 .

Maar dat zie ik vanmiddag als de telefoon binnen komt .

Zal.dan wel even een filmpje maken , verwacht geen professionele mening of ervaring .

Gewoon hoe ik het zie.

En die bevalt me al prima .

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7759 reacties
  • 19 maart 2025

Persoonlijk denk ik dat je een hele goede keuze hebt gemaakt ​@William7542 :)

En inderdaad, voor de gemiddelde gebruiker is dit een toestel die eigenlijk alles wel kan. Ik verwacht dan ook dat je er heel veel plezier van gaat hebben! 

Reageer