Skip to main content

Hallo,

 

zowel ik als mijn vriendin zitten bij KPN mobiel en ook hebben wij tv/internet via KPN. Voorheen was dit Telfort en kon ik 2 combivoordelen selecteren (bijvoorbeeld korting en fox sport). Nu kan dat niet meer en is eigenlijk het voordeel dat wij beiden bij kpn zitten weg. Mis ik iets wat ik nog moet aanvinken. In de app kan dat nu niet (of moet ik dan via de kpn app van mijn vriendin dat selecteren?) 

Welkom bij ons op het forum @Wouterberg. Bij Telfort kon je met CombiVoordeel inderdaad producten combineren, daarbij kon je kiezen uit het Pluspakket, Fox Sports en 5 euro korting voor het Thuispakket (een daarvan, niet twee) en je kreeg dubbele data op mobiele abonnementen. 

Bij de migratie van Telfort naar KPN, 26 januari voor mobiel en de afgelopen weken voor het Thuis pakket, zijn de voorwaarden meegenomen, Als je CombiVoordeel actief had bij Telfort, zou dat meegenomen moeten zijn. Heb je de abonnementen gekoppeld in MijnKPN? Kan je daar zien of er voordelen actief zijn? 


Beste @Jasper

Dat klopt dit is ook meegegaan, maar mijn vriendin heeft ook KPN. Is het dan zo dat we (ondanks 2x kpn mobiel + 1x internet en tv) recht hebben op 1x combivoordeel? 


Beste @Jasper

Dat klopt dit is ook meegegaan, maar mijn vriendin heeft ook KPN. Is het dan zo dat we (ondanks 2x kpn mobiel + 1x internet en tv) recht hebben op 1x combivoordeel? 

Het is inderdaad geen optelsom van voordelen :slight_smile:

Bij CombiVoordeel (alleen voor (oud-)Telfort producten) waren de voordelen mogelijk die ik in mijn vorige bericht noemde. Toen de aankondiging was geweest dat Telfort en KPN samen verder zouden gaan werd Telfort Compleet mogelijk. Daarmee konden Telfort en KPN producten gecombineerd worden, ook hier met de keuze voor 1 voordeel.

Voor alleen KPN producten hadden we al langer KPN Compleet, met de keuze voor een zenderpakket als keuze (de 5 euro korting was daarbij niet mogelijk). Sinds 8 oktober 2019 hebben we Hussel producten, die met elkaar gecombineerd kunnen worden voor Hussel voordelen.

Bij alle opties is er een keuze voor 1 voordeel, niet meerdere. Bij Telfort hoorde je ook maar 1 voordeel te hebben, als je er daar wel meer had, had je geluk. 

Heb je nu wel een van de keuzevoordelen actief bij het abonnement?